Logo Bizzy Blue

שביל ישראל למבוגרים

שביל ישראל

תוכן עניינים

מתכננים לעשות את שביל ישראל? הגעתם למקום הנכון! אספנו לכם טיפים משביליסטים.
מוכנים? אנחנו יוצאים לדרך!

טיפ מס' 1 - עשו כרטיס מטמון

הכרטיס מקנה כניסה חופשת לגנים לאומיים. לאורך שביל ישראל, יש המון גנים. במקום שתשלמו כל פעם מחדש על כניסה לגן לאומי או שפשוט לא תכנסו, תוכלו להיכנס חופשי עם כרטיס המטמון.

טיפ מס' 2 - לכו בעקבות הסימונים השקופים

איך תזהו סימון שקוף? מדובר על סימון של שני פסים לבנים בלי צבע באמצע. הסימונים האלה מובילים לכל מיני נקודות מעניינות שיש בקרבת שביל ישראל. אלו נקודות כמו בורות מים, נקודות תצפית ובכלל כל דבר אחר ששווה לסטות קצת מהשביל בשביל לראות אותו.

טיפ מס' 3 – אמצעי ניווט

מומלץ להיעזר באפליקציות בטלפון הסלולרי. מה שכן, רצוי גם שיהיו מפות מודפסות ומעודכנות.

טיפ מס' 4 - אל תוותרו על ערכת עזרה ראשונה

הערכה צריכה להיות בסיסית ולכלול כמה כדורים לשיכוך כאבים, תחבושות, פלסטרים, חומרי חיטוי, משחה לעיסוי השרירים ופינצטה.

טיפ מס' 5 - אל תוותרו על קרם הגנה

לא חשוב באיזו עונה אתם מטיילים, מומלץ מאוד שיהיה לכם קרם הגנה. מרחו אותו על הפנים וכמובן גם על עור הגוף החשוף.

טיפ מס' 6 - פריטי ביגוד שכדאי לקחת לטיול בשביל

פריטי לבוש בזמן ההליכה יהיו חולצת טיולים ארוכה ודקה, מכנס טיולים מתפרק, גרבי טיולים מנדפות זיעה וכמובן כובע לטיולים. פריטי לבוש לשימוש בלילות יהיו חולצה לשינה, מכנס לשינה, חולצה ומכנסיים ממיקרו פליז, גרביים רגילות לשינה. במידה ואתם יוצאים לשביל ישראל בעונת החורף או בחודש פברואר, מומלץ גם לקחת מעיל גשם ורוח דק, כובע גרב, צעיף דק או חם צוואר וכמובן כפפות.

טיפ מס' 7 - ציוד לשינה

על מנת לצלוח את המקטעים של שביל ישראל בהצלחה, חשוב שתישנו טוב בלילה. על כן, מומלץ לבחור את המזרן המתאים. ההמלצה היא לרכוש מזרון ביצים. היא מצוין עבור פיזור לחצים וגם נעים לשכיבה ממושכת. כמו כן, הוא לא שוקל הרבה ואפשר לחבר אותו לחלק האחורי של התרמיל שלכם. מלבד מזרן, מומלץ גם להצטייד בשק שינה. הגיעו לחנויות המטיילים ומצאו את שק השינה הקומפקטי ביותר.

טיפ מס' 8 - ציוד לבישול וגם לאכילה

קחו איתכם גזיה ובלון גז, גפרורים או מצית, סיר מתקפל לבישול, כלי אכילה רב פעמיים, ערכת תבלינים וכמובן פותחן לצורך פתיחת קופסאות שימורים.

טיפ מס' 9 - ציוד לאחסון ולאריזה

מומלץ לקחת שקיות זיפר בהן תוכלו לאחסן את מנת האוכל היומית, שקיות אשפה חזקות ואיכותיות עבור אחסון של בגדי הלילה, נרתיק למשקפי שמש וראייה, שק לכביסה מלוכלכת.

טיפ מס' 10 - מוצרי היגיינה

מומלץ לקחת קוצץ ציפורניים, מקלוני אוזניים, דיאודורנט, מברשת מתקפלת לשיער, משחה ומברשת שיניים, סבון ושמפו אקולוגיים, מגבת קטנה, ג'ל לחיטוי ידיים, נייר טואלט, מראה ותחבושות היגייניות.

בעלי עסקים או רוצים להיות כאלה?

קבלו גישה חינמית לכמות לא הגיונית של הדרכות פרקטיות לעסקים - בחינם - שמועברים ע"י אלעד הדר - יועץ עסקי עם וותק של 23 שנים מחברת Success - שעזרו עד היום למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל!

תפריט נגישות אתר

חדש באתר ביזי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר BIZZY💝