Logo Bizzy Blue

קורס לק ג'ל בבאר שבע - מדוע מומלץ לכל אחת לעבור אותו

לימודי קורס לק ג'ל בבאר שבע

תוכן עניינים

מהו לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק בעל עקביות דמוית ג'ל ונרפא באור UV. הג'ל אינו מכיל ממיסים, כך שלא ניתן להכתים אותו או להינזק במים, והוא מחזיק עד שלושה שבועות על הציפורניים.

קורס לק ג'ל הוא דרך מצוינת עבור אנשים שרוצות לעבוד בתעשיית היופי לקבל יותר ניסיון וידע בתחום זה. בקורס ניתן ללמד כיצד לעשות טיפולי מניקור שונים כמו ציפורניים אקריליות, פרנץ' מניקור, פדיקור.

שיעורי מפתח מקורס ציפורניים ג'ל בבאר שבע

הקורס נועד ללמד אנשים איך לעשות ציפורניים ג'ל בנוחות של ביתם. הקורס הועבר על ידי טכנאית ציפורניים מנוסה העוסקת בתעשייה למעלה מ-10 שנים - ניתן לבדוק לימודי קורס לק ג'ל בבאר שבע כאן.

הקורס בעיר באר שבע מלמד את המשתתפים כיצד להשתמש בלק ג'ל, המהווה אלטרנטיבה הרבה יותר בריאה מציפורניים אקריליות. לק ג'ל אינו מכיל כימיקלים מזיקים, והוא יכול להחזיק מעמד עד שלושה שבועות מבלי להישבר או להתקלף.

המשתתפים לומדים גם על הסוגים השונים של צורות ועיצובי ציפורניים הזמינים עבורם לשימוש בעת ביצוע ציפורניים בבית.

מהו לק ג'ל ומדוע כדאי לי לקחת קורס?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנרפא תחת נורות UV או LED. זוהי צורה של ציפורניים ג'ל ואקריליות.

קורסי ציפורניים מיועדים למי שרוצה ללמוד לעשות מניקור ג'ל בעצמה, לטפל בציפורניים ולהצליח ליצור כל עיצוב ציפורניים שתרצה.

הקורס ילמד אותך על ההיסטוריה של ציפורניים ג'ל, מה נדרש כדי להפוך לטכנאי, וכיצד תוכל להשתמש בטכניקות שונות כדי ליצור עיצובים משלך.

ציפורני ג'ל ידועות גם בשם "מניקור ג'ל" או "מניקור לק ג'ל". הם פופולריים מאוד מכיוון שהם מחזיקים מעמד עד שלושה שבועות מבלי להישבר, להכתים או להתקלף. ציפורני ג'ל הן אידיאליות עבור אנשים שמתקשים בציפורניים שלהם מכיוון שהיא מספקת ציפוי מגן שמונע מהן להישבר.

מה תלמדו בקורס לק ג'ל

בקורס זה תלמדו את היסודות של טיפוח ציפורניים ואומנות ציפורניים. תלמדו כיצד לעשות מניקור ופדיקור וכן כיצד להשתמש בסוגים שונים של לק.

בקורס לק ג'ל תלמדו איך לעשות מניקור ופדיקור. כמו כן תלמדו כיצד להשתמש בסוגים שונים של לק כמו ג'ל, אקריליק או ציפורניים טבעיות.

לומדים בקלות את אחת המקצועות המבוקשים של שנות האלפיים עשרים

בשנים האחרונות יש טרנד בלתי ניתן לעצירה בעולם היופי. הטרנד הזה הוא לק ג'ל, שכיום תפס מקום לא מבוטל בקרב נשים, במיוחד בזמנים שבהם אין הרבה זמן פנוי לתחזק את הציפורניים ואין להן הרבה אפשרויות.

לק ג'ל הוא סוג של לק שמתייבש באופן מיידי ונשאר מבריק למשך שבועות. זה נעשה על ידי הוספת סוג מיוחד של ג'ל ללק, המגיב עם אור UV ומרפא את המוצר. ציפורני ג'ל עמידות יותר ממניקור רגיל וגם מחזיקות מעמד הרבה יותר זמן.

ציפורניים סדוקות ולא מושכות במיוחד. לקים ג'ל כבשו את העולם בסערה בזכות פתרון מצוין לדילמה הזו. באמצעות חומרים איכותיים ועמידים במיוחד, ניתן להסתפק בביקור מניקוריסטית פעם אחת ולחזור כעבור שלושה שבועות עם תוצאות מעודכנות.

גם לאנשים שמנקים את הבית, מייצרים כלים או עושים עבודת כפיים יכולים להיות ציפורניים יפות. את רק צריכה לעבור קורס שילמד אותך איך להשתמש בלק ג'ל לפני שתחשוב על מחיר פוטנציאלי כלשהו. הנה כמה מהיתרונות שתהנו מהם כשאתם מיומנים במלאכה זו...

יש הרבה תפיסות שגויות לגבי טיפוח ציפורניים וזו הסיבה שאנשים שמנקים את הבית, מייצרים כלים, מתרוצצים כל היום או אפילו עושים עבודת כפיים יכולים ליהנות מציפורניים יפות ללא מאמץ. הדרך שלך לעולם הזה והפוטנציאל העצום שלו מתחילה בקורס מקצועי.

ללמוד את היסודות

לפני שאנחנו בוחרים את צבע הלק, לפני שנחליט על תפאורה של זה או אחר, אנחנו צריכים להכיר את הלקוחה שלנו, שהיא לא אשת העסקים העסוקה שלפניכם, אלא עשר ציפורניים.

קישוט סלון ציפורניים הוא אחד הדברים החשובים ביותר במכוני ציפורניים. זה לא רק על כמה פעמים הם הגיעו לסלון, אלא גם על האישיות שלהם.

במסגרת שיעור לק ג'ל תלמדו על מבנה הפטמה וכף היד כולל נושאים הקשורים להיגיינה ויופי. למדו על הטכניקה, החומר ושיטת העבודה הפנטסטית הנקראת לק ג'ל. תלמדו גם להתאים צבעים לעור של כל לקוח ולספק גימורים מתאימים ומרשימים. לפרטים נוספים ומידע על מחירי קורס לק ג'ל - היכנסו לאתר המכללה לאסתטיקה בחיפוש קצת בגוגל.

לק ג'ל הוא טכניקה, חומר ושיטת עבודה פנטסטית שתעזור לך לצאת בכל סלון ציפורניים. סגנון זה הפך פופולרי יותר בשנים האחרונות מכיוון שהוא עמיד ועמיד לאורך זמן. לק ג'ל הוא רב-תכליתי ביותר, המאפשר יצירתיות בשילובי צבעים, מרקם וגימורים.

בעלי עסקים או רוצים להיות כאלה?

קבלו גישה חינמית לכמות לא הגיונית של הדרכות פרקטיות לעסקים - בחינם - שמועברים ע"י אלעד הדר - יועץ עסקי עם וותק של 23 שנים מחברת Success - שעזרו עד היום למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל!

תפריט נגישות אתר

חדש באתר ביזי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר BIZZY💝