Logo Bizzy Blue

טיפים לבחירת שילוט לעסק

שילוט לעסק

תוכן עניינים

על מנת שבעל עסק יוכל לבלוט מעל המתחרים שלו ולהציג את העסק שלו, עליו להשתמש באמצעי שילוט. כיום, יש מגוון גדול של שלטים ועל כן חשוב מאוד לבחון את ההתאמה של השלט הן לאופי העסק והן למיקום הגיאוגרפי בו ממוקם העסק. אז איך אפשר לבחור שלט או שלטים בהצלחה?

ריכזנו לכם 5 טיפים שאנחנו ממליצים לכם ליישם.

טיפ מס' 1 - מיקום

כמובן שאם העסק הוא לא עסק מקוון ויש מקום פיזי, אז מומלץ להשתמש בשלטי חוץ. מדובר על שלטים שיש להציב בסביבה הגיאוגרפית של העסק וכמובן על העסק עצמו. אלו שלטים המיוצרים מחומרי גלם שהינם עמידים לתנאי חוץ. לדוגמה, אלומיניום, פח, מדבקות ויניל, פרספקס ועוד.
אגב, שלטים המיוצרים מזכוכית, לא יתאימו כשלטי חוץ אלא רק כשלטי פנים. היופי שבשלטי זכוכית הוא היוקרתיות שהם משדרים ועל כן הם יתאימו עבור עסקים שרוצים לשדר אקסקלוסיביות ויוקרה הנמצאים בדרך כלל בבנייני משרדים.

טיפ מס' 2 - שעות פעילות

אם העסק פעיל לא רק ביום, אלא גם בלילה, אז מומלץ לבחור בשלט מואר. כך יהיה אפשר לאתר אותו בקלות, גם בשעות שחשוך בחוץ. חשוב לקחת בחשבון שלפני שמתקינים שלט מואר, יש לדאוג לנקודת חשמל באזור השלט. כך לאחר התקנתו, יהיה אפשר לחברו לחשמל ולהדליק את התאורה שנמצאת בו.

טיפ מס' 3 - שילוט פנים

אם העסק נמצא בבניין משרדים או בכלל בבניין גדול, אז מומלץ להשתמש בשילוט פנים. כך אפשר לכוון את הלקוחות להגיע למקום הנכון. שלטי פנים מגיעים בכל מיני סוגים. יש שלטי פרספקס, שלטי אותיות מוארות, שלטי ניאון, שלטי PVC, שלטי זכוכית, אלומיניום ועוד. כל אלה יכולים לשמש כשלטי הכוונה. אפשר לתלות אותם על דלת פנימית, על קיר וכמובן בכניסה לבניין משרדים.

טיפ מס' 4 – עמידות

השלט צריך להיות עמיד בפני שמש ישירה, גשם, לוחות, רוחות ואבק. השלט שאתם בוחרים צריך להיות מיוצר מחומרים עמידים ואיכותיים שיבטיחו שימוש בו לאורך זמן ממושך.

טיפ מס' 5 -שפה עיצובית וחזותית

השלט חייב להיות תואם לשפה העיצובית של העסק ומה הכוונה? הוא צריך להיות תואם לסגנון הלוגו של העסק, לצבעי הלוגו וכו'. כך הלקוחות יזכרו את העסק שלכם ויקשרו את השלט ללוגו.

איך בוחרים חברה לייצור ועיצוב שלטים?

כיום, יש המון חברות בישראל המספקות את השירות. לפני שאתם בוחרים בחברה, מומלץ מאוד לקרוא עליה כמה שיותר מידע. המידע בדרך כלל מופיע באתר האינטרנט של החברה. כך תוכלו לבדוק מיהם לקוחותיה, כמה שנים היא בתחום וכו'. מלבד זאת, מומלץ גם לקרוא חוות דעת על החברה. אתם תמצאו אותה בכרטיס העסק של החברה המופיע בגוגל, באתר וגם בדף העסקי המופיע ברשתות החברתיות. אם התרשמתם מהחברה, תוכלו להמשיך לשלב מתקדם יותר והוא פגישת ייעוץ והצעת מחיר. שיהיה בהצלחה!

בעלי עסקים או רוצים להיות כאלה?

קבלו גישה חינמית לכמות לא הגיונית של הדרכות פרקטיות לעסקים - בחינם - שמועברים ע"י אלעד הדר - יועץ עסקי עם וותק של 23 שנים מחברת Success - שעזרו עד היום למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל!

קידוח בטון
עסקים ותעשייה

קידוח בטון

קידוח בטון נחשבת לאחת הפעולות השכיחות וההכרחיות בעולמות הנדל"ן והתשתיות.

קראו עוד

תפריט נגישות אתר

חדש באתר ביזי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר BIZZY💝