Logo Bizzy Blue

מנגל פחמים מומלץ: הגיע הזמן לבלות בחוץ

מנגל פחמים מומלץ

תוכן עניינים

חוויית הבישול על פחמים תמיד ממשיכה לרגש וגם בעולם בו הנוחות המודרנית תופסת מקום החיבור לשיטות הכנת אוכל מיושנות מביאות קסם מיוחד. הצלייה האיטית על גבי פחמים היא הרבה יותר מאשר דרך הכנת אוכל, היא מסורת עתיקה אשר מביאה את הלהבה הפתוחה בצורה מרגשת ובטעם שאין לו תחליף. מכאן אפשר להבין מדוע כל כך הרבה ממשיכים לחפש אחר מנגל פחמים מומלץ.

המנגל משמש חובבי בישול ושפים כשהאש הפתוחה והחום העוצמתי יוצרים טעמים שאי אפשר להשיג על המחבת או בתנור. הפחמים מוסיפים לבישול את הטעם המעושן והעשיר והם יכולים להיות מצוינים בהכנת בשרים אך לא רק. גם ירקות מקבלים טעמים מיוחדים, דגים וכן, אפילו מאכלים חלביים מסוימים יכולים להיות על הגריל.

איך אפשר לבחור מנגל פחמים מומלץ

ישנם כל כך הרבה סוגי מנגלים שאנחנו יכולים לשאול את עצמנו איזה מבין כל הדגמים הכי מתאים לנו. אנחנו צריכים לחשוב לא רק על אמצעי החימום (פחמים, גז, חשמל) אלא לחשוב על המבנה של המנגל ומה הכי חשוב לנו. הנה מספר מרכיבים שיכולים להשפיע על הבחירה שלנו:

גודל המנגל

בבחירת מנגל פחמים מומלץ יש לחשוב קודם כל על הצרכים שלנו ומה שלא מתאים לנו בדיוק לא יהיה מומלץ בכל מקרה. הגודל של המנגל משמעותי כשחשוב שיהיה לנו מקום לאחסן אותו כשהוא לא בשימוש, שיהיה נוח לשים אותו בחצר או במרפסת ואם אנחנו מתכננים לקחת אותו איתנו לטיולים ולפיקניק שהוא יוכל להיכנס לרכב. לצד כל אלה יש לבחור במנגל שמתאים לכמויות האוכל שנרצה להכין עליו.

אופן התפעול

נכון שמדובר בסך הכול במנגל פחמים אך יכול להיות שישנם חלקים שאנחנו נצטרך לתפעל אותם וחשוב שיהיה לנו נוח לעשות זאת. במיוחד כאשר אנחנו רוכשים מנגל שאמור להיכנס לרכב ולהגיע איתנו למקומות שונים, חשוב שנוכל לקפל אותו בקלות, לפתוח אותו במהירות ושיהיה לנו קל לפנות ממנו את הפחמים. יכול להיות שפעולת הקיפול תיראה פשוטה אך יש לזכור שאנחנו לא מתכוונים לשאת איתנו את הפחמים בחזרה לבית.

קלות הניקיון

היום אפשר למצוא מנגלים שהחלקים השונים שלהם מתפרקים באופן שמאפשר לנו לנקות אותם. כמובן, מדובר עדיין בשימוש בפחמים שאינם נקיים, אך אנחנו לא רוצים להתעסק שעות רבות בניקיון לאחר כל ארוחה. יש לחשוב על כך גם אם אנחנו רוצים לקחת איתנו את המנגל ולא רוצים להתלכלך בעצמנו ולא לכלכלך את הרכב שלנו כשאנחנו נוסעים להכין ארוחה באוויר הפתוח.

מחיר מנגל פחמים מומלץ

מנגל פחמים מומלץ יציע לנו חוויה שלמה של טעמים ושל הכנת האוכל. אנחנו אמורים ליהנות לא רק מהתוצאה הסופית אלא גם מההכנה עצמה ולא להתרגש יותר מדי מעבודת הניקיון. כל התהליך אמור להיות פשוט ונוח ולצד כל זאת למצוא את המנגל במחיר שמתאים לנו. פניה אל רוקח תעזור לנו למצוא את המנגל שעונה על כל הדרישות שלנו ובמחיר המתאים.

בעלי עסקים או רוצים להיות כאלה?

קבלו גישה חינמית לכמות לא הגיונית של הדרכות פרקטיות לעסקים - בחינם - שמועברים ע"י אלעד הדר - יועץ עסקי עם וותק של 23 שנים מחברת Success - שעזרו עד היום למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל!

תפריט נגישות אתר

חדש באתר ביזי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר BIZZY💝