Logo Bizzy Blue

עורך דין ירושה מומלץ – כך תבחרו

עורך דין ירושה

תוכן עניינים

תחום דיני הירושה יכול לגעת בכל אחד ואחת מאיתנו. בין אם אנחנו חושבים כיצד לחלק את הכספים שלנו לאחר מותנו ובין אם אנחנו עשויים לרשת כספים ונכסים, יש חשיבות לעורך הדין שילווה איתנו. עורך דין ירושה מומלץ יכול לסייע גם למי שרוצה לכתוב צוואה וגם למי שעומד בפני קבלת ירושה. בכתבה זו ריכזנו 8 טיפים לבחירת עורך הדין המתאים ביותר למשימה.

 

התמחות לפני הכל של עורך דין ירושה מומלץ

חשוב להבין כי כל עורך דין עוסק בתחום שונה ולכן רק עו"ד ירושה שהוא מומלץ לטיפול בעניינים מסוג זה. בתוך כך יש לציין כי ישנם עורכי דין שמתמחים במקרים ספציפיים יותר בתוך נושא הירושה. יש כאלה שמייצגים מקרים מורכבים יותר, כאלו שיכולים לסייע לפתוח קרנות ונוספים. המשימה היא למצוא את האחד שמביא התמחות וניסיון במקרים דומים.

ניסיון מתאים

כתבנו כי ישנה חשיבות לניסיון ואין כל מניעה לשאול על כך ובמיוחד במקרה שצפויים להגיע אתגרים משפטיים. לפעמים יש צורך ביצירתיות ולפעמים בהבנה מעמיקה של תחום מאד ספציפי וכאן חשוב מאד לדעת שאנחנו פונים לבעל מקצוע שכבר התעסק במקרים שונים ומגוונים.

מוניטין

היום קל הרבה יותר מאי פעם למצוא עורך דין ירושה מומלץ על ידי גלישה ברשת. פעמים רבות אנשים לא יכתבו ביקורות חיוביות סתם כך אלא אם הם קיבלו באמת שירות יוצא דופן. עם זאת הם אנשים ימהרו לכתוב ביקורות שליליות ולכן רצוי לבדוק את הרשת, את הביקורות ולהתרשם מהמוניטין של עורך הדין.

זמינות מתאימה

בדרך כלל אנחנו צריכים עורך דין שיעזור לנו כאן ועכשיו. אם אנחנו רוצים לכתוב צוואה יכול להיות שאנחנו לא חייבים למהר אבל בוודאי שלא לחכות זמן רב. אם אנחנו צריכים לדון בצוואה ורוצים לערער עליה, ללא כל ספק נצטרך מישהו שיוכל לתת לנו מענה מידי וחשוב לבדוק את הזמינות.

כימיה וקשר אישי

עורך הדין מבצע את העבודה בהתאם לצרכים של הלקוח ובכפוף למה שהחוק מאפשר. לכן ישנה חשיבות גבוהה לכימיה בין הצדדים, להקשבה של עורך הדין וליכולת לשתף פעולה וזאת כדי להבטיח טיפול מוצלח בכל מקרה בתחום הירושה.

גישה לעבודה של עורך דין ירושה מומלץ

ישנן עבודות שונות המתבצעות על ידי עו״ד ירושה כשאחת מהן נוגעת לסכסוכים. כאן צריכה לעלות השאלה מהי הגישה של עורך הדין ולוודא כי אנחנו יכולים להתחבר אליה. אנחנו צריכים להחליט האם נרצה לפתור את הסכסוך בבית המשפט או מחוצה לו ולוודא כי מצאנו את בעל המקצוע שיוכל לשרת אותנו בהתאם.

שכר טרחה

אנחנו לא יכולים להתעלם מכך ששירותיו של עורך הדין עולים כסף ובצדק. אנחנו יכולים לקבל הצעת מחיר לשכר הטרחה ולבקש להבין כמה יעלה הטיפול בתיק. חשוב גם לבדוק כיצד מחושב שכר הטרחה ועל מה בדיוק נשלם ואילו תוספות צפויות לנו וזאת כדי שלא נגיע למצב בו אנחנו עומדים מול השאלה אם להמשיך בטיפול או לא רק בהתבסס על העלויות.

קבלת חוות דעת נוספת

לאחר מפגש עם עורך דין ירושה מומלץ לשקול להיפגש לפחות עם עו״ד אחד נוסף. המטרה היא להבין את הגישה, להתרשם מהתהליך וגם להבין מהן העלויות הצפויות לנו. פעמים רבות הפגישה הראשונית תהיה קצרה וזאת כדי להכיר ולהתרשם אך היא יכולה לתת מידע רב ולהצביע על התקשורת והחיבור בין הצדדים.

עו״ד אביחי דמארי

עו״ד אביחי דמארי מומחה בתחום הירושה ויכול לספק מענה מקיף ומדויק בגישה מקצועית אך רגישה לנושא. בין אם החלטתם שזה הזמן לכתוב צוואה ובין אם אתם עומדים לפני פתיחת צוואה או תהליך הערעור, זוהי הכתובת המתאימה עבורכם.

בשיתוף: https://www.damari-law.co.il/%D7%A2%D7%95%D7%A8%D7%9A-%D7%93%D7%99%D7%9F-%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A9%D7%94/

בעלי עסקים או רוצים להיות כאלה?

קבלו גישה חינמית לכמות לא הגיונית של הדרכות פרקטיות לעסקים - בחינם - שמועברים ע"י אלעד הדר - יועץ עסקי עם וותק של 23 שנים מחברת Success - שעזרו עד היום למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל!

תפריט נגישות אתר

חדש באתר ביזי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר BIZZY💝