Logo Bizzy Blue

משקולות יד מתכווננות לביצוע אימון כושר

משקולות יד מתכווננות

תוכן עניינים

משקולות יד מתכווננות הן משקולות אשר מאפשרות לשנות את המשקל שלהן בקלות. במקום לקנות מגוון רחב של משקולות כל מה שאנחנו צריכים הוא לקנות את אלו המתכווננות ולהתאים לעצמנו לכל אימון את המשקל הנכון.

כמובן, כמו כל משקולות גם אלו מגיעות בטווחי משקל שונים ובשלל עיצובים כשהמטרה היא לאפשר לנו לבצע את האימונים המדויקים בהתאם למטרות שהגדרנו לעצמנו. כדאי לדעת כי המשקולות יכולות להיות עשויות חומרים שונים וכי העיצוב שלהן משתנה כך שהן יכולות להתאים לנשים ולגברים, לנוער ומבוגרים.

היתרונות של משקולות יד מתכווננות

כשאנחנו חושבים על הכושר שלנו אנחנו חושבים גם על המכשירים השונים שילוו אותנו בדרך להשגת המטרה. במיוחד אם אנחנו מתאמנים בבית ברור שיכולה להיות לנו מגבלת מקום ותקציב וכאן אנחנו יכולים לראות את היתרונות של המשקולות המתכווננות:

  • חיסכון במקום – במקום להחזיק סט של משקולות אשר דורש פינוי של מקום רב אנחנו יכולים להסתפק במשקולות ליד ובכך ליצור לעצמנו את חדר הכושר המושלם גם במרחב מינימלי.
  • חיסכון בעלויות – אנחנו יכולים לחסוך בעלויות המשקולות הרבות כשחיסכון זה מתבטא בטווח הקצר והארוך. כשנרצה להעלות משקלים נגלה שכבר יש לנו את המשקל הנחוץ ולא נצטרך להוציא עוד כספים.
  • נוחות – משקולות יד מתכווננות הן לא רק נוחות לאחסון אלא נוחות מאד לשימוש. ניתן לשנות את המשקל במהירות גם במהלך האימון, לחסוך בזמן ולמנוע תסכול.
  • התאמה אישית – כל אחד ואחת יכולים להתאים את המשקל בהתאם לאימון, ליכולת ולמטרה. אפשר להתחיל כל תרגיל במשקל קל ולהגדיל בהדרגה ושני מתאמנים יכולים להשתמש במשקלים שונים.
  • גיוון בתרגילים – ישנם כל כך הרבה תרגילים אותם ניתן לבצע עם משקולות ליד שהם מתכווננות כולל תרגילי חיזוק, תרגילי אירובי ותרגילים שעובדים על שיווי המשקל.

טיפים לבחירת המשקולות

כיוון שישנן משקולות יד שונות כדאי לעשות את הבחירה הנכונה ביותר עבורנו תוך התחשבות בטיפים הבאים:

טווח משקל

יש לוודא כי טווח המשקל של המשקולות מתאים לטווח הרצוי לאימונים. אין משקל אחד שנכון לכולם אלא יש לבדוק כי המשקל הנמוך ביותר יכול להיות בשימוש בחלק מהתרגילים וכי המשקל הגבוה ביותר הוא מעל המשקל הרצוי לאימונים וזאת כדי שאפשר יהיה להשתמש בו בעתיד.

עיצוב

גם כאשר מדובר על משקולות מתכווננות ברור כי ישנם עיצובים שונים של משקולות. המטרה היא לבחור במשקולות עם ידית אחיזה נוחה, רצוי שהיא תהיה מחוספסת כדי למנוע החלקה אך שהיא לא תהיה מחוספסת מדי וזאת כדי להימנע מחיכוך לא נעים עם המשקולות בזמן האימון.

איכות החומרים

באופן כללי אפשר להגיד כי משקולות מתכתיות יהיו עמידות יותר לעומת משקולות פלסטיות. עם זאת יכול להיות שבמקרים מסוימים הפלסטיק יהיה הפתרון הנכון יותר וזאת כיוון שהוא שקט יותר בהנחה. יש להסתכל על החומרים ולבצע את הבחירה בהתאם לאיכות שלהם ובהתאם לנוחות האישית שלנו.

סוג המנגנון של משקולות יד מתכווננות

ישנם מנגנונים שונים של משקולות מתכווננות ויש לבחור את האחד שיתאים לנו ולאימון שלנו. מנגנון פין נחשב לפשוט וקל לשימוש אך הוא פחות מדויק לעומת שאר האפשרויות. מגנון נשלף נחשב למדויק אך הוא קצת יותר מסורבל לשימוש. מנגנון חוגה יכול להיות מצוין מבחינת שימוש ודיוק אך הוא היקר ביותר.

רכישת משקולות ליד מתכווננות במקום הנכון

רכישת ציוד ספורט צריכה להתבצע במקום שמתמחה בתחום. כאן בדיוק נכנסים ספורט סטוק אשר בוחרים עבורנו את המכשירים השונים ואת היצרנים בקפידה רבה. החנות מציעה קניה ישירה באינטרנט במחירים מהיבואן לצרכן ובמשלוח המוצר עד הבית. לרכישה ולשאלות לגבי משקולות מתכווננות וכן מוט מתח – כנסו לאתר.

בעלי עסקים או רוצים להיות כאלה?

קבלו גישה חינמית לכמות לא הגיונית של הדרכות פרקטיות לעסקים - בחינם - שמועברים ע"י אלעד הדר - יועץ עסקי עם וותק של 23 שנים מחברת Success - שעזרו עד היום למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל!

תפריט נגישות אתר

חדש באתר ביזי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר BIZZY💝