Logo Bizzy Blue

קייטרינג חלבי – לכל אירוע ושמחה!

קייטרינג חלבי

תוכן עניינים

חלב זה טעים, ומוצרי חלב זה דבר עשיר ומהנה. אם אתם רוצים לפנק את האורחים שלכם, ולא משנה מה אופי האירוע, הרי שלקחת קייטרינג חלבי זה תמיד ברכה. הקייטרינג החלבי נחשב למתאים לכל אירוע, וזו רק אחת הסיבות שהוא כל כך פופולרי.

אבל יש עוד כמה סיבות:

  1. מחיר – מגשי האירוח בקייטרינג החלבי לרוב לא עולים הרבה. עלות החלב נמוכה יותר מעלות הבשר בישראל, גם כאשר לוקחים את החלב הטוב ביותר מול הבשר הטוב ביותר.
  2. מגוון אדיר – מנות הבשר הן טעימות, אבל הן ממש משעממות. בסופו של דבר בשר הוא בשר, ונכון שאפשר לערבב אותו עם דברים אחרי כדי ליצור עניין, אבל הוא עדיין בשר. גבינות יש מגוון אדיר, ובמוצרי החלב אפשר, עוד לפני שערבבנו, ליהנות מקשת טעמים עצומה.
  3. אוכל קל יותר – ארוחה בשרית היא לעיתים קרובות "נוק אאוט" שפשוט גומר את האורחים לגמרי. נכון, יש אירועים בהם זה כל העניין, אבל אם אתם רוצים להמשיך וליהנות, ולא לראות את הדודות עוצמות עיניים מיד אחרי האוכל, הקייטרינג החלבי הוא בהחלט הדרך לבחור בה.

לאיזה אירועים שווה להביא קייטרינג חלבי?

  • בר מצווה או בת מצווה – חגיגות עם ילדים זה חגיגות עם קינוחים. אם אתם אוכלים כשר, אז אין כאן בכלל שאלה – הקייטרינג חייב להיות חלבי. נכון, יש קינוחי פרווה מעולים, באמת מעולים, אבל קינוחים מחלב הם פשוט טובים יותר, נקודה.
  • שבת חתן – ובכלל אירועים שמתרחשים במהלך השבת, הרי שהפיתרון של קייטרינג על טהרת מוצרי החלב (והירקות כמובן) הוא אידאלי. מי רוצה לאכול בשר מאתמול? אם זה לא צ'ולנט שבושל כל הלילה, אנחנו נעדיף תמי בשר טרי שבושל ממש כעת. עם מוצרי חלב לעומת זאת, כל מה שצריך זה להזמין מגשי אירוח יפהפיים וטעימים לפני האירוע, לשים אותם במקרר, ולמחרת עם בוא האירוע בשבת פשוט להוציאם ולהגישם לשולחנות, מושלמים ממש כפי שהיו אתמול.
  • קייטריניג באירוע קטן – אירועים קטנים דורשים פתרונות צנועים. אי אפשר כעת לבשל בשרים לכמות קטנה של מוזמנים. זה הרבה מאוד עבודה, הרבה השקעה, והרבה מאוד כסף על משהו שיכול להיות כל כך טוב יותר עם הקייטרינג החלבי. אם אתם חוגגים יום הולדת בבית או בחצר למשל, או חוגגים יום נישואים למשל, זה לא אירועים של מאות מוזמנים. באירועים קטנים שכאלו – חובה לקחת את הקייטרינג החלבי.

איך זה מגיע?

כבר ציינו את המונח 'מגשי אירוח'. קייטרינג חלבי לרוב מגיע מסודר בצורה דקורטיבית ומזמינה על מגשי אירוח. זה הופך את ההגשה לנוחה וקלה, ואומר שאתם יוצאים עצמאים לשטח. אתם מקבלים את מגשי האירוע, ויכולים לפרוש אותם כפי שמתאים לכם. איפה שתבחרו להניחם – הם ייראו טוב, כי הם כבר מעוצבים מראש. אל תשכחו שיש לא מעט מגשי אירוח זולים, שמאפשרים לכם להציע שפע אדיר לאורחים, בלי לשבור את הכיס.

בעלי עסקים או רוצים להיות כאלה?

קבלו גישה חינמית לכמות לא הגיונית של הדרכות פרקטיות לעסקים - בחינם - שמועברים ע"י אלעד הדר - יועץ עסקי עם וותק של 23 שנים מחברת Success - שעזרו עד היום למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל!

תפריט נגישות אתר

חדש באתר ביזי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר BIZZY💝