Logo Bizzy Blue

איך לבחור מקום לינה בפריז

פריז

תוכן עניינים

פריז היא עיר תיירותית מפורסמת, ויש בה מגוון רחב של אפשרויות לינה, החל ממלונות יוקרה ועד לחדרי הוסטל. כשאתם מחפשים איפה לישון בפריז ובוחרים מקום לינה בפריז, חשוב לקחת בחשבון את התקציב שלכם, את המיקום המועדף עליכם ואת סגנון הטיול שלכם.

כדאי לבחור מקום לינה שקרוב לרוב האטרקציות שאתם מתכננים להגיע אליהן. אמנם מיקום לינה מרכזי הוא יקר יותר אבל חוסך לכם לא מעט זמן של נסיעות שהייתם צריכים לעשות אם הייתם בוחרים מלון מחוץ לעיר או באזור מרוחק מהמרכז.

מלונות הם האפשרות הנפוצה ביותר ללינה בפריז. ישנם מלונות בפריז בכל רמות המחירים, החל ממלונות קטנים ובוטיקים ועד למלונות יוקרה בינלאומיים ברמת 5 כוכבים.

מלונות יוקרה בפריז מציעים חדרים מפוארים, אוכל מצוין ועשיר, בריכה, ספא, חדר כושר, שירות מעולה ומיקומים מצוינים. חלק מהמלונות היוקרתיים ביותר בפריז כוללים את הרויאל מונסו (The Royal Monceau), הפרידג' (The Fouquet's), הארמס (Hôtel de Crillon) ומלונות נוספים.

ניתן לבחור גם מלונות בוטיק בפריז שהם קטנים יותר ממלונות יוקרה, אך הם מציעים אווירה אינטימית, חדרים בעיצוב מודרני, ארוחות בוקר טובות ושירות אישי. חלק מהמלונות הבוטיק המומלצים בפריז כוללים את מלון דה גרנד אקול (Hôtel des Grandes Écoles), מלון סנט פטרסבורג (Hôtel Saint-Pétersbourg), מלון דה לה בוטיק (Hôtel de la Boutique) ועוד.

תוכלו לבחור גם ללון במגוון מלונות בינלאומיים בפריז שמציעים שירות מקצועי וסטנדרטים בינלאומיים. חלק מהמלונות הבינלאומיים המומלצים בפריז כוללים את רשתות כמו הילטון ומריוט.

מי שמחפש לחסוך לא מעט כסף ומוכן להשתפר על איכות ויוקרה, הוסטלים הם אפשרות לינה זולה יחסית, המתאימה לתרמילאים או לאנשים עם תקציב מוגבל. הוסטלים בפריז מציעים חדרים משותפים או פרטיים, עם או בלי ארוחת בוקר ופינות עבודה ומנוחה משותפות.

אופציה נוספת היא דירות להשכרה. זו אפשרות לינה נוחה ועצמאית, המתאימה למשפחות או לקבוצות חברים. דירות בפריז מציעות מגוון רחב של גדלים וסוגי חדרים, החל מדירות סטודיו ועד לדירות פאר ויש לכם את האופציה לבשל בדירות וכך לחסוך לא מעט כסף על מסעדות יקרות בעיר.

טיפים לבחירת מקום לינה בפריז

קבעו את התקציב שלכם מראש. מחירי הלינה בפריז יכולים להשתנות מאוד, בהתאם לרמת המלון, המיקום והזמן של השנה.

בדקו את המיקום. אם אתם מתכננים לבקר באטרקציות ספציפיות, חשוב לבחור מקום לינה במיקום נוח.

קראו חוות דעת. לפני שאתם מזמינים מקום לינה, קחו כמה דקות לקרוא חוות דעת של מטיילים אחרים שלו במקום

איך להזמין מקום לינה בפריז

אתם יכולים להזמין מקום לינה בפריז דרך אתרי אינטרנט של מלונות. ניתן גם להזמין מקום לינה ישירות דרך אתר האינטרנט של המלון או הדירה.

פריז מחולקת ל-20 רבעים, כל אחד עם אופי משלו. הבחירה ברובע הלינה היא חשובה, מכיוון שהיא יכולה להשפיע על חוויית הטיול שלכם.

יש מספר רובעים מומלצים ומומלץ להזמין ברובעים מרכזיים כמו מלונות בפריז ליד מגדל אייפל או רובע המארה. כדאי להזמין מלון או דירה מספר חודשים מראש ולא להמתין עד הרגע האחרון.

בעלי עסקים או רוצים להיות כאלה?

קבלו גישה חינמית לכמות לא הגיונית של הדרכות פרקטיות לעסקים - בחינם - שמועברים ע"י אלעד הדר - יועץ עסקי עם וותק של 23 שנים מחברת Success - שעזרו עד היום למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל!

תפריט נגישות אתר

חדש באתר ביזי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר BIZZY💝