Logo Bizzy Blue

מלונות ואטרקציות מוכרים באתונה

מלונות ואטרקציות מוכרים באתונה

תוכן עניינים

אתונה קצת מזכירה את תל אביב. היא כמו מיקרוקוסמוס של אוכל טוב, אנשים חמים, מוזיקה מהממת ובתי אופנה נפלאים. יש איזה קשר קוסמי כמעט בין האנרגיה הישראלית, הים תיכונית ובין האנרגיה המתפרצת של היוונים. אתם תגלו מהר מאוד כי יש לא מעט חיבורים כמעט טבעיים בין הישראלים ובין המקומיים. מי שרוצה לבלות באתונה בחופשה זוגית או עם הילדים, ימצא את אתונה מושלמת לכך. כאן ננסה לספק לכם כמה המלצות עבור מי שמתכננים טיול נפלא לאתונה, הצבעונית, הססגונית והמופלאה. אנחנו מתחילים כעת.

העיר העתיקה, 'פלאקה'

אתונה הייתה לאורך הרבה מאוד שנים עיר נמל מרכזית של אימפריה אשר חלשה על כל רחבי המזרח התיכון. מכאן שהעיר העתיקה,הפכה לאורך השנים לפנינת חמד יוצאת דופן. תמצאו שם לא מעט תיירים אמנם, אבל גם נקודות תצפית נפלאות על הים, ארכיטקטורה יפה במיוחד ובעיקר, המולה מרגשת המורכבת מתיירים, מדריכים וסוחרים מקומיים. מדובר על פינת חמד בעיר ונקודה אותה פשוט אסור לפספס.

האקרופוליס הוא לא משהו שאפשר לוותר עליו

האקרופוליס היא העיר העתיקה של אתונה. עבור הישראלים, היא יכולה להזכיר קצת את האתרים ההיסטוריים סביב הכותל המערבי בירושלים. בימים בהם יוון הייתה אימפריה, העיר היוונית הייתה בנויה מהארוקפוליס, כלומר, החלק המרכזי של העיר, שם יושבים בני האצולה והאנשים המכובדים של העיר. האקרופוליס הייתה גבוהה יותר מהשכונות העניות של העיר ובתוכה היוונים הקימו את המקדשים לשלל האלים המוזכרים בסיפורי המיתולוגיה היוונית. מה שמעניין לראות בביקור באקרופוליס זה את השרידים עוצרי הנשימה מהעיר הגדולה והמשגשגת, זו שהיסטוריונים הזכירו אותה שוב ושוב לאורך ההיסטוריה. גם אם אתם לא חובבי היסטוריה, אתם תגלו מהר מאוד כי אין ביקור באתונה בלי לבקר באקרופוליס. תוכלו להצטרף לקבוצה עם מדריך ותוכלו לסייר לבד בליווי תיירים מכל רחבי העולם, באתר המפורסם.

חובבי קניות מושבעים? לכו למונסטיראקי

מונסטיראקי אלו הרחובות בהם אפשר למצוא את המרכז המסחרי של אתונה ואת שלל החנויות של רשתות האופנה המובילות. אגב, אמנם באתונה משתמשים באירו אירופי, אבל הכלכלה של אתונה נחשבת חלשה מהכלכלה הישראלית ולכן, אפשר למצוא בקלות פריטים רבים במחירים משתלמים. אם תהיו עייפים באמצע סיבוב הקניות, תוכלו כמובן לשבת לשתות קפה או אוזו באחת מהטברנות היפות המקיפות את השכונה המיוחדת הזו.

כמה מילים על התחבורה הציבורית ומזג האוויר

מחפשים ברשת דילים חמים לאתונה? שימו לב - משום שבאתונה אפשר ליהנות מתחבורה ציבורית נוחה מאוד, אתם ממש לא חייבים ללון במרכז העיר. אמנם, האופציה הזו תמיד קיימת ואם אתם מגיעים לפרק זמן קצר יחסית, יכול להיות שזו האופציה הטובה ביותר עבורכם. אבל, אם תרצו לחסוך קצת, תוכלו ללון מחוץ לעיר וליהנות מקווי אוטובוס ומטרו, המגיעים לכל הנקודות החשובות ברחבי העיר.

מזג האוויר דומה למזג האוויר הישראלי ולעיתים, קצת קר יותר ממה שאנחנו מכירים בישראל. תמיד טוב להתעדכן מראש ולהגיע מוכנים לכל תרחיש. בוודאי אם אתם מגיעים עם ילדים קטנים, אשר בדרך כלל רגישים לקור יותר מאיתנו, המבוגרים.

למצוא טיסה משפחתית עוד היום

באתר תוכלו למצוא כרטיסי טיסה במחירים מצחיקים לכל בני המשפחה עוד היום. אנחנו ממתינים לכם כאן עם כרטיסים לאתונה ולשלל יעדים אטרקטיביים בכל רחבי העולם. זה הזמן שלכם לצאת ולגלות יעדים חדשים ולחוות חוויות מסעירות.

בעלי עסקים או רוצים להיות כאלה?

קבלו גישה חינמית לכמות לא הגיונית של הדרכות פרקטיות לעסקים - בחינם - שמועברים ע"י אלעד הדר - יועץ עסקי עם וותק של 23 שנים מחברת Success - שעזרו עד היום למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל!

תפריט נגישות אתר

חדש באתר ביזי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר BIZZY💝