Logo Bizzy Blue

מקומות לינה מומלצים בדובאי

מקומות לינה מומלצים בדובאי

תוכן עניינים

דובאי הפכה לאורך השנים האחרונות, מאז החתימה על הסכמי אברהם ליעד פופולארי עבור הקהל הישראלי. לכך יש כמה סיבות. מצד אחד, אנחנו מדברים על יעד חדש, כזה שמרבית הישראלים עדיין לא היו בו ועכשיו, מאז שנפתחו הגבולות, הקהל הישראלי רק צמא לצאת ולגלות יעדים חדשים ברחבי העולם. מהצד השני, דובאי היא השילוב המושלם, בין יעד בו אפשר ליהנות מטיול עירוני, מלא כל טוב ויחד עם זה, משירות יוצא דופן, מלונות בטן גב והכל, במחירים משתלמים במיוחד לכיס הישראלי. אם נוסיף לכל אלו את העובדה כי האמירתים משקיעים לא מעט משאבים בניסיון להגיע ללב של האזרח הישראלי, אנחנו מהר מאוד מגיעים למתכון מנצח. ליעד אליו פשוט אי אפשר להישאר אדישים. אם אתם מחפשים דילים ומתכננים טיול בדובאי, אנחנו כאן כדי לנסות ולעזור לכם למצוא את מקום הלינה המושלם עבורכם. אז הכינו את המזוודות, אנחנו ממריאים בעוד מספר דקות.

כמה מילים על האופי של היער דובאי

דובאי המודרנית חדשה יחסית. אתם יכולים לשאול אותנו מדוע זה משנה לבחירה מוצלחת של מקום לינה? התשובה היא שדובאי היא עיר שנבנתה כך שתתאים לנהיגה ברכב פרטי. במילים אחרות, אנחנו לא היינו ממליצים לכם לסמוך על אוטובוסים או מטרו. יכול להיות כי תעבירו נסיעות ארוכות במונית ואם אתם רוצים לנצל את העיר בצורה הטובה ביותר, כדאי לכם לכתחילה לבחור מקום לינה סמוך לכל הנקודות בהן תרצו לבלות. אנחנו רוצים לפרט באוזניכם בקצרה את האיזורים בהם מתרכזים האתרים האטרקטיביים בעיר.

מה תמצאו במרינה של דובאי

המרינה מתאימה ללינה עבור מי שלא מגיעים לדובאי כדי להספיק יותר מדי. זה לא המקום המומלץ למי שרוצים לראות אתרי תיירות מיוחדים, אלא, למי שמעוניינים ליהנות מחופשת 'בטן גב' מפנקת, עם נוף נפלא למרינה ולמים הצלולים של המרינה. המלונות באיזור הזה בדרך כלל מכוונים לקהל אשר מעוניין לבלות שעות ארוכות על החוף ולכן, תמצאו דרכי גישה נוחות יחסית בין המלון ובין החוף עצמו. בכל הנוגע לקוד הלבוש ולאלכוהול, אין ספק כי מדובר על האיזור המשוחרר וזה עם האווירה הכי 'מערבית', בעיר הבירה של המדינה המוסלמית.

דאון טאון דובאי

כאן תמצאו את כל אתרי התיירות הכי מדליקים בעיר. בין אם אתם מחפשים היכן לצאת לקניות במחירים נמוכים במיוחד או אם אתם רוצים להישאר במרחק קצר מהבורג' חליפה. אגב, אם יש לכם ילדים ואתם יוצאים לטיול משפחתי, מדובר על הנקודה ממנה אפשר ללכת לראות את מופע המזרקות ברגל. חלק מהמלונות באיזור הזה מתאימים במיוחד לחופשה משפחתית עם ילדים ואתם תגלו מהר מאוד כי בדובאי אפשר לעשות הרבה יותר מאשר רק קניות בלבד. בקיצור, מדובר על הנקקודה המושלמת עבור מי שלא יכולים להישאר רגע אחד במקום.

פאלם ג'ומיירה המקום המתאים למביני עניין

אם אתם רוצים להרגיש 'מליונרים ליום אחד', אתם בהחלט יכולים לבחור ולבלות באי המלאכותי אותו יצרו האמירתיים במיוחד עבור תיירים מהמערב. מדובר על אי המשורטט בצורה של דקלים, לכן יש המכנים אותו: 'אי הדקלים'. האי מציע את בתי המלון המפוארים בעולם וחופשת בטן גב אשר מזכירה את התמונות של כוכבי הוליווד בחופשה. אמנם, הלינה באי נחשבת יקרה יחסית והמעבר לעיר עצמה ולמרכז התיירותי הוא דרך מעבורת, אבל אין ספק כי מדובר על חוויה חד פעמית שלא כדאי לפספס.

הזמינו טיסה עכשיו וצאו לבלות

באתר שלנו תמצאו שורה של טיסות במחירים אטרקטיסיים לכל המשפחה. עבור מי שמעוניינים לבלות בחופשה חלומית במחירים משתלמים במיוחד.

בעלי עסקים או רוצים להיות כאלה?

קבלו גישה חינמית לכמות לא הגיונית של הדרכות פרקטיות לעסקים - בחינם - שמועברים ע"י אלעד הדר - יועץ עסקי עם וותק של 23 שנים מחברת Success - שעזרו עד היום למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל!

תפריט נגישות אתר

חדש באתר ביזי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר BIZZY💝