Logo Bizzy Blue

שכפול שלט לרכב - כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא הסברים והמלצות

Image By Karolina Grabowska From Pixabay שכפול שלט לרכבkey 791390 1920 (1) (1)

תוכן עניינים

שכפול שלט לרכב עשוי להיות עניין קריטי, שכן השלט מהווה חלק חיוני ובלתי נפרד ממערכת ההפעלה הנעילה והאבטחה של הרכב שלכם. במקרים בהם שלט הרכב מתקלקל, אובד או פשוט נשכח בבית ברגע הכי פחות מתאים, דרוש גורם מקצועי שיודע לפתור את הבעיה.

מפתח לרכב הוא חלק חשוב ממערך האבטחה של הרכב שלכם. איש מקצוע יכול לעזור לכם בהחלפת המפתח הישן לרכב ובכל נושא אחר. 

איזה סוגים יש לשלטי הרכב?

כיום, רוב מוסכי המכוניות והמכונאים מצוידים בכל סוגי השלטים הרחוקים הללו. הם עוצבו באופן המאפשר למשתמשים להחליף תחנות רדיו, לכוונן את גלגל ההגה החוצה או אפילו לשנות את קוד המנעול/בעלות העומד לרשותם.

הדגם הראשון שנדבר עליו הוא “שלט נוחות נפרד”, והוא רוב הסיכויים השלט בתחום הרכבים הנפוץ ביותר. כמו שהשם מרמז הוא נותן נוחות לפתיחת ונעילת הרכב המילה “ נפרד” בשלט מרמזת שהוא אל קשור לרכב עצמו אלא הוא הרכבה חיצונית.

על מנת לעשות זאת, הרכב מצויד בטכנולוגיית שלט נוחות מודרנית. פתיחה ונעילה אוטומטית של הרכב היא כעת פשוטה כמו לחיצה על כפתור פתיחה וכפתור נעילה. על ידי התאמה לכל המכשירים במרחק זרוע (למשל, טלפון נייד) כך שניתן להפעיל אותו על ידי כל אחד, אפשרנו באופן מלא תפעול נוח של מערכות ABS בעייתיות.

כיום, שלטים רחוקים כבר אינם מוגבלים אך ורק לכלי רכב, אתם יכולים להשתמש בהם לדברים רבים אחרים. 

מפתח הוא אלמנט הנתונים הנייד המאפשר להשתמש בו לפענוח ופענוח של סוגים שונים של מידע דיגיטלי (קבצים). מפתחות חלקיים משמשים או "מפתחים מחדש" על ידי מומחים.

"מפתח שלט חכם" הוא שלט רחוק שאינו מצריך שימוש במפתח פיזי להתנעת הרכב באמצעות טכנולוגיות רדיו, לווין או סלולר. זה יכול להיות יתרון עבור אנשים שאינם רוצים לשאת מפתחות כבדים יותר.

מה העלות השכפול?

מחיר השכפול עלול להשתנות בעקבות הרבה פרמטרים כמו למשל: סוג הרכב, איזה שלט, סוג השבב, ואיפה מתבצע השירות. אתם צריכים לקחת בחשבון שאם תעשו את השכפול בחנות מאשר בחוץ זה יצא לכם הרבה יותר זול.

במידה ומדובר על שירות בחוץ המיקום שבו אתם תבקשו לעשות את התיקון ישפיע על המחיר. בנוסף רכבים יקרים שיש להם מערכות מחשוב משוכללות ממוסיפות גם הם לתיקון עלות השלט לבירור עלות לשכפל מפתח או שלט לרכב, אתם מוזמנים להיכנס לאתר דיגו המציע שירות זה ועוד שירותים אחרים כמו: שכפול מפתחות לבית, תיקון שערים חשמליים ועוד.

מחיר שכפול שלט לרכב משתנה בהתאם לסוג הרכב, סוג השלט, סוג השבב ומיקום השירות. חשוב לקחת בחשבון שכפול שלט בחנות יהיה זול יותר משכפול שלט בשטח.

במידה ומדובר בשירות שכפול מפתח רכב שלא בחנות, המיקום הספציפי בארץ ישפיע על המחיר. בנוסף, רכבי יוקרה בעלי מערכות מחשוב משוכללות מייקרות את שכפול השלט. להלן טווח מחירים ממוצע של כמה מסוגי השירות לשכפול, תיקון

כיצד מתבצע שכפול שלט לרכב

שכפול שלט לרכב נעשה על ידי העתקת הקידוד הפנימי של השלט הישן והתאמתו לשלט החדש. נתוני הקוד של השלט הישן למעשה מועתקים לחדש, באופן שיוצר שני שלטים זהים לחלוטין. התהליך מתבצע על ידי מנעולן רכב מורשה.

ככל הידוע עולם קידוד שלטי הרכב זה שככל שהשלט חדיש יותר ככה הוא יעלה ויסבך יותר את התהליך של קידוד השלט לרכב, אילו לשלט ממוצע של רכב לוקח בין חצי שעה לשעה.

אנו מקווים שמאמר זה סיפק לכם את המידע הנדרש בנושא שכפול שלט לרכב, מקווים שהמלצתנו עזרה לכם, ומאחלים לכם לא לחוות בעיות עם מפתח הרכב, סעו בדרכים טובות.

בעלי עסקים או רוצים להיות כאלה?

קבלו גישה חינמית לכמות לא הגיונית של הדרכות פרקטיות לעסקים - בחינם - שמועברים ע"י אלעד הדר - יועץ עסקי עם וותק של 23 שנים מחברת Success - שעזרו עד היום למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל!

תפריט נגישות אתר

חדש באתר ביזי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר BIZZY💝