Logo Bizzy Blue

איך המדיה החברתית מועילה לחיינו וכיצד רוכשים עוקבים לאינסטגרם

כאן רוכשים עוקבים לאינסטגרם

תוכן עניינים

מדיה חברתית היא אחת הפלטפורמות החשובות ביותר לתקשורת בימינו. זוהי פלטפורמה שבה אנשים יכולים לחלוק את המחשבות, הרגשות, הרעיונות והדעות שלהם. זה גם מקום שבו אנשים פוגשים זה את זה ויוצרים מערכות יחסים חדשות המבוססות על אינטרסים הדדיים.

במדיה החברתית אנחנו יכולים לחלוק את המחשבות, הרעיונות והחוויות שלנו עם העולם, אבל אנחנו גם צריכים לחשוב איך להפוך אותו לנגיש יותר לאנשים שאין להם גישה אליו. פלטפורמה זו הפכה לחלק מרכזי בחיינו כי היא שינתה את האופן שבו אנו מתקשרים אחד עם השני. זה גם הפך למקור הכנסה מרכזי עבור אנשים רבים.

אנשים רבים כיום מכל רחבי העולם משתמשים במדיות החברתיות ומשתפים אנשים אחרים וקרובים שלהם את מה שעל ליבם.

אחת הדוגמאות של מדיה חברתית היא אפליקציית אינסטגרם. זהו כלי לשיתוף תמונות עם אנשים שקרובים אליכם או אפילו עם אנשים מכל העולם. אתם צוברים יחס אם יש לכם כמות גדולה של עוקבים ולייקים וכך מקבלים יותר חשיפה בפלטפורמה עצמה. כיום בעידן המתקדם יש אפשרות גם לקניית עוקבים באינסטגרם על ידי לחיצה כאן רוכשים עוקבים לאינסטגרם.

באתר betop.co.il תוכלו לבצע קניית עוקבים באינסטגרם במחירים משתלמים, עם עוקבים אמיתיים. החברה נבדקה על ידנו ויצאה מומלצת מאוד עבור רכישת עוקבים חדשים לפרופיל האינסטגרם שלכם.

פלטפורמה זו היא כלי חשוב מאוד לשיווק ופרסום. מיליוני אנשים משתמשים בו כדי להתחבר אחד לשני, לשתף את המחשבות והרעיונות שלהם ולבנות מערכות יחסים. כדי לפרסם את העסק שלכם במדיה חברתית, אחת הדרכים היא באמצעות שיווק במדיה חברתית. שיווק במדיה חברתית יכול להתבצע במספר דרכים כגון יצירה ושיתוף של תוכן, קידום העסק שלכם, חיבור עם אנשים ברשתות חברתיות וכו'.

כיצד המדיה החברתית תורמת לשיווק

המדיה החברתית הפכה לחלק מהותי מחיינו מפני שהיא כלי רב עוצמה לתקשורת ושיווק. זוהי אחת הדרכים החשובות ביותר שבהן אנו יכולים להכיר אנשים ולהתחבר אליהם. ניתן לומר כי היא הגבול החדש של השיווק. זהו חלק גדול מהחיים שלנו והוא גדל בפופולריות שלו במהלך השנים האחרונות מפני שזה משמש עסקים כדי להגיע ללקוחות, לקוחות פוטנציאליים ועובדים שלהם.

האופן שבו אנו מתקשרים זה עם זה באמצעות מדיה חברתית השתנה באופן דרמטי במהלך השנים. אנחנו חיים עכשיו בעידן שבו אנחנו יכולים לפרסם, לשתף ולהגיב כמעט על כל מה שנרצה. זה מאפשר לנו להגיע לקהל גדול בבת אחת, וזה דבר שמאוד חשוב למותגים היום.

מדיה חברתית יכולה לשמש כדרך להגיע לקהל היעד שלכם למשל, על ידי פרסום על החברה שלכם והמוצרים שלה בפייסבוק או בטוויטר. זה גם נותן לכם את ההזדמנות לתקשר איתם וליצור איתם אינטראקציה - על ידי שיתוף דברים כמו תמונות, סרטונים או כתבות חדשות מאתר החברה שלכם או פוסטים בבלוג מאנשים אחרים בפלטפורמות מדיה חברתית.

סוגי הפלטפורומות השונות במדיה החברתית

במדיה החברתית כיום יש מגוון רחב של פלטפורומות אשר אנשים משתמשים בהם ומשתפים את העולם עם מה שקורה איתם.

כמה דוגמאות:

  • פייסבוק
  • אינסטגרם
  • וואסטאפ
  • טוויטר
  • ועוד רבים

בקצרה על אפליקציית אינסטגרם

אינסטגרם קיימת מאז 2010, אבל רק לאחרונה היא הפכה לפופולרית כל כך. בשנה הראשונה לקיומה של אינסטגרם היו להם 500 מיליון משתמשים פעילים חודשיים. כיום, יש להם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים חודשיים והם עברו את טוויטר מבחינת מספר המשתמשים הפעילים החודשיים.

היא נקראה במקור Burbn שהייתה גם אפליקציית אייפון שאפשרה למשתמשים לצלם תמונות ולשתף אותן עם חברים ברשתות החברתיות שלהם כמו טוויטר ופייסבוק.

ואז היא הפכה לאינסטגרם ב-2011. היא נוסדה על ידי קווין סיסטרום ומייק קריגר - שניהם סטודנטים לשעבר באוניברסיטת סטנפורד. הם גם היו מייסדים משותפים של אפליקציית שיתוף התמונות, Oggl שנמצאת כעת בבעלות פייסבוק.

אינסטגרם היא בעיקר אפליקציה לנייד, אבל יש להן גם גרסאות אינטרנט ושולחן עבודה, כמו גם ממשק API למפתחים על גבי הפלטפורמה שלהם.

כמה עובדות מעניינות על אינסטגרם הן:

  • החברה נקנתה במיליארד דולר ב-2012 על ידי פייסבוק
  • האפליקציה עולה כעת $1 לחודש כדי לגשת לתכונות הליבה שלה
  • יש למעלה מ-200 מיליון משתמשים פעילים מדי יום בפלטפורמה
  • אחת מכל שש תמונות שצולמו במכשיר נייד מכילה תמונה מאינסטגרם

אנו מקווים שאהבתם את המאמר בנושא המדיה החברתית, מקווים שקיבלתם את כל הידע הרלוונטי ובנוסף שלמדתם דברים חדשים שלא ידעתם לפניי, למאמרים נוספים בנושא ובנושאים אחרים מוזמנים לבקר באתרנו.

בעלי עסקים או רוצים להיות כאלה?

קבלו גישה חינמית לכמות לא הגיונית של הדרכות פרקטיות לעסקים - בחינם - שמועברים ע"י אלעד הדר - יועץ עסקי עם וותק של 23 שנים מחברת Success - שעזרו עד היום למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל!

תפריט נגישות אתר

חדש באתר ביזי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר BIZZY💝