Logo Bizzy Blue

צלם חתונות - מה חשוב לבדוק לפני סגירה

צלם חתונות

תוכן עניינים

תשאלו זוגות אוהבים מה הם זוכרים מהחתונה שלהם והם יגידו לכם שהם כמעט לא זוכרים דבר מרוב לחץ או התרגשות, אלכוהול שזרם, התעסקות עם האורחים, ריקודים עד כאבי רגליים.
אבל הם בהחלט יכולים להיזכר ברגעים מהאירוע המאושר בחייהם באמצעות אלבום התמונות – אוצר שהם ישמחו להעביר מדור לדור ומנציח את החגיגה הגדולה.

מי שאחראי על התוצרים האמנותיים ועל הזיכרונות שנלכדו בעין העדשה הוא צלם חתונות, איש מקצוע האמון על תיעוד האירוע ולאחר האירוע לרוב גם מלטש, עורך, מעבד ומגיש אלבום מושקע, שהוא למעשה מעין אסופה של התמונות הנבחרות מתוך החתונה כולל צילומי אווירה דרך קבלת הפנים ועד החופה ומסיבת הריקודים.
כדי שהצילומים מהאירוע אכן יהיו יפים או בסגנון המועדף עליכם והאלבום יהיה מושקע, חשוב לבחור מלכתחילה צלם שיעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר או יתאים לפרסונה שאתם מחפשים.
לפעמים צלם שהתאים כמו כפפה ליד לחברים שלכם פחות יתאים לכם ולכן, כדאי להשקיע בתהליך החיפושים בדרך לצלם הנבחר תוך שימת דגש על עבודות מקצועיות אך גם על תיאום ציפיות. לפניכם מספר טיפים איך למצוא את הפרפקט מאץ' עבורכם:

פורטפוליו שעושה הבדל

כדאי להתרשם מבעוד מועד מתיק העבודות של הצלם באתר האינטרנט, בבלוג או ברשתות החברתיות או באינדקס בעקבות ספקים על מנת להבין את הסגנון האמנותי שלו ולהחליט אם מתחברים או לא ואם יש לו רפרטואר מרשים, כך שניתן לראות שהוא יכול לצלם במגוון סגנונות כולל ווידאו וסטילס, באירועי חוץ ופנים, צילומי אווירה ותמונות בעת האירוע עצמו.
התייחסו לתמונות עם תאורה מאתגרת או קומפוזיציה מעניינת, האם הצליח ללכוד רגעים מהחופה בדרך שמוצאת חן בעיניכם וכדומה.

להיות קשובים לביקורות וחוות דעת

כדאי לשים דגש על ביקורות וחוות דעת חיוביות והמלצות של זוגות אחרים שעבדו עם ספק זה, כדי להבין אם הוא אכן צלם חתונות מומלץ.
נסו להתרשם מפרטים חיוניים כמו היכן הוא עובד בארץ, זמינות, תמחור, עמידה בלוחות זמנים, סבלנות, חשיבה יצירתית ואם כמובן, היו מרוצים מהביצועים ומהתוצאות.
כמו כן, בדקו אם חוות הדעת אותנטיות על פי משתמשים באתר אמין ומוביל בתחומו או אספקה של תמונות כהוכחה לכך. במיוחד תמונות מתוך האלבום עצמו, כולל ביקורות ביחס לעריכת התמונות לאחר מכן והאסופה שלהם והאם עמדה בציפיות.
ניתן להשוות כמובן בין מחירים ועבודות ולבחור את שלושת המובילים עמם תשוחחו, כדי לבחור את אותו האחד והיחיד עבורכם.

שיחה מקדימה לאפיון ותיאום ציפיות

חשוב מאוד לשוחח עם הספק ולהיפגש עמו על מנת ליישר קו, להסביר לו בפירוט את החזון שלכם וכיצד אתם רואים את הצילומים ודגשים מיוחדים, כמו לוקיישן מועדף או אנשים שמבחינתכם חובה לצלם באירוע ובאיזה סגנון ולשמוע ממנו את הפרספקטיבה שלו מבוססת הניסיון איך הוא היה מציע לכם לצלם את האירוע וכמובן, לבחון בהזדמנות זו זמינות, תמחור האם ריאלי עבורכם ולבחון מקרוב את הכימיה אם ישנה או לא. זכרו שהוא ילווה אתכם באירוע המאושר בחייכם ואתם בהחלט רוצים פרטנר קשוב, סבלני ונעים.
לעיתים שווה גם להתגמש ולשלם יותר כדי לקבל מישהו שניתן לסמוך עליו בעיניים עצומות ושיש ביניכם גם את החיבור הרגשי המבוקש.
בנוסף, החליטו האם להפריד בין סטילס לווידאו או ללכת על אחד שמצלם את שניהם או עובד בצוות שמספק את שניהם תחת מטריה אחת ושימו דגש גם על הציוד המקצועי והאם מי שאתם סוגרים אתו אכן הוא זה שמגיע לאירוע או מישהו מטעמו.

בעלי עסקים או רוצים להיות כאלה?

קבלו גישה חינמית לכמות לא הגיונית של הדרכות פרקטיות לעסקים - בחינם - שמועברים ע"י אלעד הדר - יועץ עסקי עם וותק של 23 שנים מחברת Success - שעזרו עד היום למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל!

תפריט נגישות אתר

חדש באתר ביזי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר BIZZY💝