Logo Bizzy Blue

חמשת הסודות לבחירת הסיר המושלם

חמשת הסודות לבחירת הסיר המושלם

תוכן עניינים

הסיר הוא הפרטנר הנאמן שלנו במטבח ורוקחים עמו תבשילים רבים. נבחרת הסירים כוללת דגמים מכל הסוגים ובמגוון גדלים לשלל מטרות, כדי שתוכלו להפיק את המיטב מכל מנה.
בבואכם לבחור סירים יש להתייחס לפרמטרים שבעלי השפעה על איכות וטיב המוצר וכן תהליך הבישול בהתאם להוראות של המתכון. לפניכם מספר דגשים חשובים בבחירת הסיר הבא שלכם:

גדול או קטן? זו השאלה

הגודל של הדגם הוא פונקציה של סוג המתכון ומספר הסועדים כאשר מבשלים למשל מרק או כשמדובר בבישול נוזל כלשהו נבחר דגם רחב ידיים ועמוק בל תחתית שטוחה כמו גם כאשר מבשלים פסטה או ציר מסוים בעוד אורז וקטניות נרצה לבשל בסירים קטנים יותר.
התייחסו גם לכמות הסועדים וכמה אנשים אתם מתכוונים להאכיל ולמשך כמה זמן כשיש דגמים שמגיעים גם לתכולה של 9 ליטר ויותר.

נפלאות החומר

חומר הגלם של המוצר משחק תפקיד מהותי באופן ההכנה וטיב התוצר ויש להתחשב בתכונות השונות שיש לכל חומר גלם גם בהתאם לסגנון המועדף – מינימום שמן וכדומה.
בין חומרי הגלם הפופולאריים בדגמים השונים אפשר למצוא את הנירוסטה שעמידה בפני שריטות ושקעים, פשוטה ניקוי, עמידה בחום גבוה. אלומיניום הוא חומר עמיד נוסף בעל מוליכות חום גבוהה, אך שלא מגיב היטב למזונות חומציים, הוא פשוט לתחזוקה ונחשב לחומר בעל תמורה להשקעה. ישנם גם סירים מסוג נון סטיק שיכולים להיות יעילים מאוד למזונות שנוטים להידבק לקרקעית של המוצר ומונעים את היצמדותם ומצוין גם לבישול ללא שמן.
כמו כן, ניתן למצוא היום שלל סירים צבעוניים מקרמיקה שנחשבת לחומר יעיל שמונע השחמת יתר, עמיד בפני כימיקלים ובעל מראה אסתטי לשדרוג המטבח.
סירים שונים אפשר גם למצוא מברזל יצוק עמיד אך גם כבד, לרוב יתאים למוצרי בישול הדורשים משך בישול ארוך. בכל מקרה, בכל פריט כדאי לבדוק עד איזו טמפרטורה הוא יכול להחזיק ואם הוא מתאים לכל סוגי הכיריים ולתנור. כדאי גם לוודא שהפריט מיוצר ללא PFOA עופרת או קדיום שנחשבים לחומרים רעילים ומזיקים. מבחינת שקיפות, על מנת לראות היטב את התכולה, אפשר למצוא מכסים העשויים מזכוכית חזקה ועמידה.

יוצאים מהלחץ

ישנם דגמים שונים בעלי פיצ'רים משוכללים שעושים הבדל כמו למשל, סיר לחץ שנועד לקצר תהליכי בישול מבלי לפגוע באיכות התוצר ויכול להתאים מאוד לאורז וצלי. הסוג הזה פועל כך שהוא שומר על רמת חום גבוהה במינימום מים, מגיע לרוב מאלומיניום או נירוסטה ויש לו מנגנון בטיחות עם נעילה. גם במקרה של דגם זה, כדאי לבחון מאילו חומרים הוא עשוי ואם המתכות מאפשרות מוליכות חום גבוהה ופיזור אחיד של החום כמו גם שכבות אשר מקנות לו עמידות וכן שהוא בעל פעולה שקטה שלא מפריעה בעת הבישול.

סוג הידית

הידית של הסיר אף היא קריטית וכדאי לבחור דגמים שמגיעים עם ידיות נוחות ואף ארגונומיות לאחיזה יציבה ונעימה כמו למשל, עם חבקי סיליקון שמונעים החלקה ומאפשרים לאחוז היטב גם כאשר הסיר חם מאוד. כמו כן, וודאו שישנן ידיות מוחזקות היטב מראש המוברגות או מודבקות היטב.

לא מוותרים על אמינות – רוכשים מהמקום הנכון

מומלץ לבחור מלכתחילה דגמים של מותגים ידועים ומובילים בתחום, שידוע שמשקיעים בפיתוח תכנון ובייצור הדגמים בסטנדרטים הגבוהים ביותר וכן לבדוק לכמה זמן תקפה האחריות על המוצר, לשימוש בראש שקט.
באתר קוק אנד בייק מחכים לכם מגוון רחב של סירים מהמותגים המובילים במחירים משתלמים בכל הגדלים לכל השימושים, כולל תמונות, מפרט טכני יסודי וכן מבצעים שאסור לפספס.

בעלי עסקים או רוצים להיות כאלה?

קבלו גישה חינמית לכמות לא הגיונית של הדרכות פרקטיות לעסקים - בחינם - שמועברים ע"י אלעד הדר - יועץ עסקי עם וותק של 23 שנים מחברת Success - שעזרו עד היום למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל!

תפריט נגישות אתר

חדש באתר ביזי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר BIZZY💝