Logo Bizzy Blue

המאפיינים העיקריים של שירותי משלוחים ברמת גן

משלוחים ברמת גן

תוכן עניינים

משלוחים ברמת גן הפכו למרכיב עיקרי בחייהם של אנשים רבים בעיר וברחבי הארץ במהלך השנים האחרונות. עוד לפני המגיפה, יותר ויותר אנשים החלו להזמין אוכל לקחת במקום לצאת למסעדות, או הזמינו מצרכים ישר לביתם במקום לצאת לסופרמרקט.

הנהלת חברת משלוחי אוכל מובילה בארץ מאמינה שגם ללא המגיפה, תחום משלוחי המזון יעבור דיגיטציה תוך שנתיים בלבד. במבט ראשון, זו עשויה להיראות כמו עוד דרך לחברות לקבל עוד כמה שקלים מכל לקוח, אבל האמת היא שיש יתרונות גם למסעדה או לרשתות המזון וגם לצרכנים.

מה משלוחים ברמת גן עושים לעסקי המסעדנות בעיר

ראשית, ושלא במפתיע, הצעת משלוחים ברמת גן מגדילה את המכירות של מסעדות בעיר ממספר סיבות. במיוחד בשוק כל כך תחרותי, חשוב להקדים את המתחרים. מסעדות שאינן מציעות שירותים שמסעדות רבות אחרות מציעות, מפסידות לקוחות לטובת המתחרים.

משלוחים שמגיעים במהירות כבר אינם נחשבים ליתרון היום, אלא לנורמה החדשה, מכיוון שבסופו של דבר, אם מסעדה או סופרמרקט אינם מצייתים לנורמות אלה, יש סיכוי נמוך יותר שאנשים יקנו שם כשהם מציעים פחות נוחות מהמתחרים.

לשירותי משלוחים יש השפעה גם על גדלי המנות המוצעות

בממוצע, מסעדות ברמת גן שמציעות שירותי משלוחים חוות עלייה של 20% בגדלים של הזמנות מקוונות ומשלוחים בהשוואה להזמנות לישיבה במסעדה, מה שמוביל להכנסה גדולה יותר. עם זאת, שירותי משלוחים ברמת גן גם מעצבים ומשנים את האופן שבו לקוחות צורכים שירות.

לאחר 10-20 רכישות באינטרנט, לקוחות מתחילים לשנות את ההזמנות שלהם, ולהזמין משלוחים בכמויות קטנות יותר, אבל בתדירות גבוהה יותר, מה שמסביר את האופן בו הצעת משלוח יכולה להוביל ליותר מכירות.

פתיחת עסקי אוכל ברמת גן מובילה לחשיפה גדולה יותר ללקוחות חדשים

לקוחות רעבים שגולשים באפליקציה או באתר של חברה שמציעה שירותי משלוחים ברמת גן או בכל מקום אחר, ורוצים להזמין ארוחת צוהריים, כשפתאום הם רואים עסק חדש של שיווק מזון שהם אוהבים את ההיצע שלו, נחשפים לעסקי מזון חדשים.

במיוחד כשיותר ויותר אנשים עוברים להזמין אוכל באינטרנט במקום לצאת לעיר, רוב הסיכויים שאולי לא היו רואים את חנות האוכל החדשה, כך שמיותר לציין שחשיפה מוגברת מובילה ליותר מכירות ויותר לקוחות חוזרים.

מה המשלוח עושה לצרכנים

ניתן לסכם את ההשפעות הגדולות ביותר של משלוחים ברמת גן במילה אחת: נוחות. בהזמנה אונליין, אין צורך לתכנן מראש - ניתן לבצע הזמנות ולשנות לפי הצורך ואם אתם מזמינים לאירוע, אין צורך לאסוף את האוכל מראש.

וזה לא הכול. כפי שקורה בשירותי משלוחי סופרמרקט רבים, כאשר לקוח מגלה שהוא זקוק למשהו אחר מהחנות, הוא יכול להוסיף פריטים חדשים לסל לפני זמן המשלוח, מה שהופך את התהליך לפשוט יותר עם פחות סיכויים להחמצת פריטים.

בעלי עסקים או רוצים להיות כאלה?

קבלו גישה חינמית לכמות לא הגיונית של הדרכות פרקטיות לעסקים - בחינם - שמועברים ע"י אלעד הדר - יועץ עסקי עם וותק של 23 שנים מחברת Success - שעזרו עד היום למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל!

תפריט נגישות אתר

חדש באתר ביזי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר BIZZY💝