Logo Bizzy Blue

איך מוחקים חשבון אינסטגרם ומה צריך לדעת לפני שתעשו זאת

איך מוחקים חשבון אינסטגרם

תוכן עניינים

במאמר זה אנו נענה על השאלה איך מוחקים חשבון אינסטגרם, מה צריך לדעת לפני שעושים זאת ואף נרחיב על אפליקציית אינסטגרם ומשמעותה. אנו מקווים שתהנו מהקריאה של מאמר זה.

אם החלטתם שברצונכם לסגור את חשבונכם, תוכלו לעשות זאת מהאפליקציה. יהיה עליכם להתחבר וללכת ללשונית "הגדרות". שם, גללו מטה ולחצו על "מחק את החשבון שלי". לאחר מכן תתבקשו להודעת אזהרה שתשאל אם אתם בטוחים שברצונכם למחוק את חשבונכם ואת כל התוכן שלו. לחיצה על "כן, מחק את החשבון שלי" תעביר אותכם לשלבים של מחיקת החשבון.

אם אין לכם גישה לאפליקציה או שאינכם יכולים להתחבר מסיבה כלשהי, צרו קשר עם צוות התמיכה של אינסטגרם על ידי דוא"ל [email protected] או באמצעות הטופס הזה: https://www.instagram.com/contact/delete_account /?hl=iw

ניתן למחוק את החשבון על ידי ביצוע השלבים הבאים:

  1. היכנסו לחשבון שלכם.
  2. הקישו על הכרטיסייה "הגדרות" בצד ימין למטה של המסך.
  3. גללו מטה והקישו על "מחק את החשבון שלך" בתחתית העמוד.
  4. הקישו על "כן, מחק את החשבון שלי" כדי לאשר שברצונכם למחוק את חשבון האינסטגרם שלכם.

אם אתה חושבים למחוק את חשבון האינסטגרם שלכם ורוצים לדעת מה אתם צריכים לדעת לפני שתעשו זאת, המשיכו לקרוא.

ייתכן שתרצו למחוק את חשבונכם אם אינכם משתמשים בו יותר, או אם אתם רוצים להתחיל מחדש עם חשבון חדש. עם זאת, לפני מחיקת חשבון האינסטגרם, יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת.

מחיקת חשבון אינסטגרם יכולה להתבצע בשתי דרכים: מחיקת הפרופיל או מחיקת האפליקציה. שני השלבים הללו יגרמו למחיקת כל הפוסטים בפרופיל שלכם וכל העוקבים יימחקו גם כן. מחיקת רק אחד מהם תמחק רק פוסטים ועוקבים בפלטפורמה הספציפית הזו. הדבר הראשון שעליכם לעשות לפני מחיקת החשבון הוא לצלם צילום מסך של הפרופיל שלכם ושל כל הפוסטים. כך תדעו מה אתם מפסידים וכך לא תצטרכו להחזיר את האינסטגרם שוב.

לאחר שגילינו איך מוחקים חשבון אינסטגרם, כעת נרחיב על אפליקציית האינסטגרם.

מהו אינסטגרם

אינסטגרם הוא שירות רשתות חברתיות לשיתוף תמונות וסרטונים בבעלות Facebook, Inc. הוא נוצר על ידי קווין סיסטרום ומייק קריגר, והושק באוקטובר 2010 באופן בלעדי ב-iOS. גרסה למכשירי אנדרואיד שוחררה שנה לאחר מכן, באפריל 2012, ולאחריה ממשק אתר מוגבל בתכונות בנובמבר 2012, ואפליקציות עבור Windows 10 Mobile ב-2017 ו-Apple WatchOS ב-2018.

אינסטגרם זמינה באנגלית, צרפתית, גרמנית, איטלקית, יפנית (אם כי האפליקציה זמינה רק עבור iOS), קוריאנית (אם כי האפליקציה זמינה רק עבור iOS), פורטוגזית (ברזילאית), ספרדית (אמריקה הלטינית) וטורקית.

המילה אינסטגרם היא פורטמנטו של מצלמה מיידית ומברק. האפליקציה מאפשרת למשתמשים לצלם תמונות וסרטונים, להחיל עליהם פילטרים ולשתף אותם בשירותי רשתות חברתיות שונות כמו פייסבוק, טוויטר, טאמבלר, פליקר או Sina Weibo.

מייסדי אינסטגרם עזבו את החברה בספטמבר 2018 לאחר שכבר לא הצליחו להסכים עם פייסבוק כיצד להצמיח את החברה.

לאחר שלמדנו מהי אפליקציית אינסטגרם, בואו נעיף מבט לעבר היתרונות של אפליקציית אינסטגרם.

מהם היתרונות של אפליקציית אינסטגרם

אינסטגרם הוא אתר מדיה חברתית המאפשר לאנשים לשתף תמונות וסרטונים. התכונות של אינסטגרם כוללות פילטרים, המאפשרים למשתמשים להוסיף אפקטים לתמונות שלהם.

היתרונות של אינסטגרם הם רבים:

  • זה קל לשימוש. הממשק אינטואיטיבי ויש לו ממשק משתמש קל לניווט
  • זה בחינם
  • הוא תופס פחות מקום אחסון מאפליקציות צילום אחרות
  • אתה יכול לשתף את הפוסטים שלך עם חברים בפייסבוק, טוויטר או Tumblr בצעד אחד
  • אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית המאפשרת לך לשתף את התמונות והסרטונים שלך עם חבריך
  • יש לו הנחיות פחות מחמירות מפייסבוק או טוויטר, מה שאומר שאתה יכול לפרסם מה שאתה רוצה מבלי לדאוג להחרים
  • אתה יכול גם להשתמש באינסטגרם למטרות שיווק, על ידי שימוש בו ככלי פרסומי לקידום המוצרים או השירותים שלך
  • אין פרסומות באפליקציה, מה שאומר שאתה לא צריך לדאוג להיות מופגז בפרסומות ופוסטים ממומנים כל הזמן

אמנם לאינסטגרם יש לא מעט יתרונות אך הוא גם לא חף מחסרונות, בואו נעבור גם עליהם.

מהם החסרונות של אפליקציית אינסטגרם

אינסטגרם היא דרך מצוינת לחלוק את חייכם עם חברים ובני משפחה, אבל עם כל זאת יש לו לא מעט חסרונות.

  • אחד החסרונות של אינסטגרם הוא האלגוריתם שלה. האלגוריתם מוודא שאנשים יראו פוסטים מחשבונות שהם צפויים לעסוק בהם ולא רק פוסטים מחשבונות שהם עוקבים אחריהם או אוהבים. המשמעות יכולה להיות שאם משתמש עשה לייק או עקב אחר חשבונות רבים ושונים, הוא יראה רק פוסטים מהחשבונות האלה מדי פעם בפיד שלו
  • חיסרון נוסף של אינסטגרם הוא הפוטנציאל שלו להתמכרות. אנשים רבים משתמשים באינסטגרם כבריחה מהמציאות, מה שעלול להוביל לתחושות של דיכאון כאשר הם לא מצליחים להיכנס לאפליקציה בגלל חוסר גישה לאינטרנט או חיי סוללה מוגבלים בטלפון שלהם
  • עוד חיסרון של אינסטגרם הוא שמדובר בסביבה מאוד סגורה. אינסטגרם יכולים לראות רק את מה שהחברה רואה לנכון להם לראות. זה אומר שהם לא מסוגלים לחקור את כל העולם ותרבויות שונות כמו שהם היו עושים בפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית
  • חיסרון נוסף של אינסטגרם הוא שהיא לא מספקת מקום לאנשים להביע את עצמם בצורה שהם רוצים. הדרך היחידה שבה אנשים יכולים להגיב על הפוסט שלך היא על ידי לייק או תגובה, שתיהן תגובות מוגבלות מאוד
  • חיסרון נוסף של אינסטגרם הוא שהיא אינה מציעה תכונות אבטחה. כל התמונות והסרטונים זמינים לציבור לכל אחד לראות, גם אם אין לו חשבון עם האפליקציה. המשמעות היא שמידע פרטי כמו המיקום שלך או פרטי הקשר שלך עלול להיפגע אם מישהו יפרוץ לחשבון שלך

שמחנו לספק לכם את כל הידע הנדרש בנושא איך מוחקים חשבון אינסטגרם, מקווים שנהנתם מקריאה של מאמר זה ואף שלמדתם דברים חדשים בנושא, למאמרים נוספים מוזמנים לבקר באתרנו.

בעלי עסקים או רוצים להיות כאלה?

קבלו גישה חינמית לכמות לא הגיונית של הדרכות פרקטיות לעסקים - בחינם - שמועברים ע"י אלעד הדר - יועץ עסקי עם וותק של 23 שנים מחברת Success - שעזרו עד היום למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל!

תפריט נגישות אתר

חדש באתר ביזי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר BIZZY💝