Logo Bizzy Blue

שיטות לשיפור המכירות בחנות שלכם

שיטות לשיפור המכירות

תוכן עניינים

אין ספק בכלל שלקוחות הם הדבר המשמעותי עבור כל בית עסק, הדבר מביא לכך שהמון עסקים בוחרים להשקיע הרבה כסף בשיווק ובפרסום. למעשה, בעלי עסקים יעשו הכל על מנת למשוך לקוחות - הם יפרסמו מודעות בעיתונים, יתחילו קמפיינים שיווקים וכך יפנו ישירות ללקוחות.
לפני שאתם שופכים לא מעט כסף על קמפיינים שאולי בכלל לא מתאימים לצרכים שלכם, נשמח לשתף אתכם בכל מיני טריקים פשוטים יחסית שיכולים לעזור בהגדלת המכירות.

מוכנים? אנחנו מתחילים!

מס' 1 - שיפור נראות החנות

מומלץ להתמקד בחלון הראווה של החנות. באמצעותו אפשר לספר סיפור ועל כן לצור עולם שלם וכך לגרום ללקוחות להיכנס לחנות ולהתעניין במוצרים הנמכרים בה. כמו כן, מלבד חלון הראווה, מומלץ גם להשתמש במתקני תצוגה. כיום, יש מגוון גדול של מתקני תצוגה. אלו הם מתקני תצוגה מוארים או מתקני תצוגה עם מסכים מתחלפים. אפשר גם להוסיף שלטים מוארים וארגזי תאורה. יישמו את כל שהוזכר לעיל ותוכלו לשפר משמעותית את הנראות של החנות.

מס' 2 - שיפור נקודות המכירה

הידעתם שחלל החנות שלכם הוא שטח פרסום בפני עצמו? על כן, עליכם לנצל אותו כמו שצריך וכך תוכלו להגדיל לא רק את מספר הלקוחות הנכנסים לחנות אלא גם להגדיל את סכומי הרכישות של הקניות שהלקוחות עושים בחנות. כל שעליכם לעשות הוא להציב שלטים המציעים מחירים משתלמים על מוצרים משתנים. ניתן להציב אותם בכל מיני מקומות בחנות. אפשר ורצוי גם על קירות החנות.

מס' 3 - שירות וקשר פעיל עם הלקוחות

כאשר מדובר על לקוחות קיימים, מומלץ לשמור איתם על קשר באמצעות פיתוח שיחה ויצירת מעקב. איך תוכלו לעשות זאת בהצלחה? נסו ליישם את הפעולות האלה: סמול טוק עם הלקוחות שלכם, בדקו מהיכן הם מגיעים, השאירו ביציאה טופס למילוי חוות דעת על החנות והשירות, קחו פרטי מייל וטלפון של הלקוחות, השקיעו במועדון לקוחות, נהלו דף פייסבוק של החנות ועוד.

מס' 4 - מיתוג מוצרי החנות

יש רכיבים בחנות שאפשר למתג אותם. הדבר מסייע רבות לתהליך השיווק והקידום. לדוגמה, אם מדובר על חנות בגדים, תוכלו למתג את הקולבים באמצעות מדבקות או אפילו לצבוע אותם בצבעי המותג שלכם, אפשר גם למתג את תאי ההלבשה, אפשר גם להציב שלטים ומבצעים בחלל החנות.

מס' 5 - תוספות וגם מוצרים מושלמים

יש פיצ'רים עקיפים שיכולים להיות אמצעי קידום מכירות שהוא פשוט מושלם ויכול להגדיל את הרווחים בטווח הארוך. לדוגמה, אם החנות שלכם מציעה מוצרים למבוגרים, תוכלו להציב מכונות משחק לילדים. כך ההורים יוכלו לחפש את המוצרים בנחת ובסופו של דבר גם לבצע רכישה. כמו כן, אפשר גם להציב מכונת משקאות קלים וכך גם אם הלקוח לא תכנן לקנות מוצר בחנות, הוא ייכנס אליה על מנת לרכוש משקה ואז סביר להניח שירכוש גם מוצר בחנות. בסופו של דבר, אתם רק תרוויחו מהתוספות הללו שההשקעה עליהן היא חד פעמית.

בעלי עסקים או רוצים להיות כאלה?

קבלו גישה חינמית לכמות לא הגיונית של הדרכות פרקטיות לעסקים - בחינם - שמועברים ע"י אלעד הדר - יועץ עסקי עם וותק של 23 שנים מחברת Success - שעזרו עד היום למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל!

קידוח בטון
עסקים ותעשייה

קידוח בטון

קידוח בטון נחשבת לאחת הפעולות השכיחות וההכרחיות בעולמות הנדל"ן והתשתיות.

קראו עוד

תפריט נגישות אתר

חדש באתר ביזי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר BIZZY💝