Logo Bizzy Blue

דפוק על דלתי עוד דרמה טורקית שמשגעת את העולם

הקש על דלתי

תוכן עניינים

במאמר שלפניכם תמצאו מידע על הדרמה הטורקית דפוק על דלתי אך לא רק,  במאמר נבין איך התחלנו להיות צופים הדוקים של סדרות דרמה טורקיות, ומה גורם לנו להתאהב דווקא בתוכן שמייצרת לנו על המסך כבר כמה שנים טורקיה, וכמובן איך לדעתנו הכל התחיל לתפוס תאוצה בקרב ישראלים רבים, גם נבין איך טורקיה ובמיוחד איסטנבול הפך להיות היעד הכי נחשק על ישראלים רבים.

לפני הכל הינה הקדמה על הכניסה של סדרות הדרמה הטורקיות לחיינו

נתחיל בזה שכבר מעל 6 שנים שסדרות הדרמה הטורקיות נכנסו לחיינו, הביאו עימם משהו חדש מסקרן ושונה. אולי זה הנופים או המבטא שלהם והחזות הטורקית שכבשו אותנו, אולי זה ההשקעה שהם הכניסו לאחרונה בסדרות שלהם, כמובן הכי חשוב זה העלילות הרומנטיות ולרוב המסובכות שלהם שאנחנו כל כך אוהבים. כן כן  בקטגוריית הסדרות הכי מדוברות בטלוויזיה ובכל פינה במדיה הם סדרות הדרמה הטורקיות. נזכיר לכם את הסדרות הכי הכי זכורות וביניהם הכלה מאיסטנבול שגרמה לבאז מטורף בישראל ועד היום, הכלה מאיסטנבול, אשר גרמה לנו להתחבר לעלילה לביום המשחק שהיה ברמה הגבוהה ביותר, נוסיף לזה את הלוקיישנים המטורפים, והשחקנים הראשיים בעיקר שהם פארוק (אוזג'אן דניז)ובת זוגו לסדרה סוריה (אסלי אנבר). ולא נשכח את האישה והאגדה אסמה סולטן שלנו (איפק בילגין) ועוד שחקנים שבאמת כולם שם היו כל כך מוכשרים.

מה גרם להגעתם של כוכבי סדרת הדרמה הטורקית להגיע לישראל?

בואו נחזור לכלה מאיסטנבול כי זה דוגמא הכי קלאסית. אי אפשר לשכוח את התקופה שהאהבה של הקהל בישראל לסדרה הכלה מאיסטנבול וגם לשחקנים של הכלה מאיסטנבול, גרמו למפיקים בישראל להרים את הכפפה, והביאו לישראל למופע ענק את השחקנים הראשיים לסבב הופעות בישראל, שבתוך מספר שעות - כל הכרטיסים היו סולד אאוט. במשרדי ההפקה הבינו שהקהל בישראל רוצה מהם עוד, ונוצר תאריך חדש של מופעים משותפים של שחקני הכלה מאיסטנבול. המופעים בישראל היו בעיקר של סוריה ופארוק יחד, וגם של פארוק בנפרד. סוריה ופארוק שבורכו בין היתר להיותם שחקנים ברמה גבוהה, גם ליכולות שירה, שכמובן חווינו מהם בסדרה עצמה של הכלה מאיסטנבול, אז כן גם הם הופתעו מהאהבה הכל כך גדולה שהם קיבלו מישראל. כאמור הכלה מאיסטנבול הייתה הצלחה בינלאומית, ואצלנו בישראל משהו שלא נראה מאז הטלנובלות הנוסטלגיות הספרדיות שביניהם הסדרה "המורדים" ו"כמעט מלאכים" וכדומה.

מה גרם לעליה בתכנים ובערוצים נוספים של סדרות דרמה טורקיות?

מאז כל סדרות הדרמה הטורקיות שעולות לצפייה בערוצי ויוה וערוצי הדרמה הטורקית למיניהם. רוב הסדרות זוכות לתשבוחות ולאהבה מאיתנו הצופים.

כמובן בעקבות הביקוש לסדרות טורקיות וזיהוי והפוטנציאל של ערוצי ויוה, נהיה שוק רחב של יוצרים במאים ומפיקים שונים האחראים ליצירת בלתי פוסקת של סדרות טורקיות איכותיות ברמה גבוהה, אשר מתחרות על לב הקהל הישראלי ובכל העולם.

בהתאם לפוטנציאל שציינו חברות התקשורת הגדולות לקחו את זה צעד קדימה, וכיום יש מבחר גדול מלבד ערוץ ויוה הבסיסי שכולם מכירים, נוספו ערוצי ויוה חדשים, וגם ערוצים נוספים כמו ערוץ הדרמות הטורקיות.

נעשה לכם סדר לטובת מי שרק התחילה להתמכר לסדרות דרמה טורקיות.

אז הנה השמות של הערוצים שבהם ניתן לראות את רוב סדרות הדרמה הטורקיות:

  • ערוץ ויוה  הערוץ הקלאסי (שהוא ללא תשלום)
  • ערוץ ויוה פלוס
  • ערוץ ויוה פרימיום
  • ויוה וינטג
  • ערוץ הדרמות הטורקיות+
  • ערוץ הדרמות הטורקיות 2
  • ערוץ הדרמות הטורקיות 3
  • נטפליקס

אחרי שעשינו סדר עם רשימה של הערוצים המציעים מבחר של סדרות דרמה טורקיות שונות לטובת המכורות החדשות (כן כן מכורות רוב הקהל שצופה ב-ויוה וערוץ הדרמות הטורקיות כיום זה נשים, לרוב הגברים שיצטרפו זה בעקבות הנשים שלהם, וזה מבורך.

בואו נעבור לנושא שהתווסף רק בשנים האחרונות, העלות הנוספת שצריך לשלם כדי שערוצים כמו ויוה פרימיום וערוצי דרמה טורקית יהיו פתוחים לנו לצפייה. מנוי חודשי או בשמו המסחרי חבילת ערוצים במחיר יותר אטרקטיבי.

מנוי חודשי בתשלום? עבור סדרות דרמה טורקיות - כל הפרטים

כן כיום בשביל לצפות בערוצים שמציעים סדרות דרמה טורקיות איכותיות כמו שאנחנו אוהבות צריך לשלם.

נתחיל בזה שברור לנו שמי שצופה הדוק\ה של סדרות דרמה טורקיות כנראה שיש לה כבר את הידע, ובטח גם מנוי של מספר ערוצים שמציעים סדרות דרמה טורקית. אבל נפרט עבור המכורים החדשים שמתווספים אלינו באהבה.

אז היום לא כמו בעבר, רוב ערוצי הדרמה הטורקית וערוצי ויוה פלוס אלו חבילות המוצעות כיום בתשלום נוסף, לרוב התעריף משתנה בהתאם לחברות התקשרות שאליהם אנו מנויים, כאשר רוב חברות התקשרות בשוק מציעות לנו חבילות ומבצעים על מספר ערוצים בתשלום במחיר מוזל, וכך מאגדים מספר ערוצי דרמה טורקית וערוצי ויוה שונים.

לדוגמא במקום לשלם מנוי של 20 שח על כל ערוץ, החברות יציעו לנו חבילה של מספר ערוצים ביחד במחיר משתלם.

חברות התקשורת המובילות בשוק כיום הם - פרטנר tv, יס (yes), הוט (hot), סטינג tv, אפל tv פלוס, בזק בינלאומי טריפל, גולן טלקום, וכמובן נטפליקס שכיום יש סדרות דרמה טורקיות שמצולמות לנטפליקס בבלעדיות בהשקעות ענק. כל חברות התקשורת והטלוויזיה שציינו, הם אלו שמוסיפות מבחר של מסלולים בטלוויזיה שלנו, ומן הסתם מתחרות עלינו הלקוחות עם מבצעים ומתנות בהתאם להעדפת הלקוח.

ולכן כדאי לנו לבדוק איפה יש את המחיר הכי טוב ואיפה נותנים לנו יותר ערוצי פרימיום עם הנחה, או לפעמים במתנה לזמן מוגבל, הכל כדי שנעבור להיות הלקוחות שלהם.

*אז טיפ מאיתנו גם אם חשבתם שהחבילה שלכם משתלמת, תמיד טוב לבדוק כל כמה חודשים ולעשות השוואה, הרי זה לא עולה לנו כסף לבדוק ולברר.

אז אחרי שהסברנו איפה כמה ולמה, בואו נעבור "לפירשון" שלדעתנו טורקיה הפכה גם עבור נשים ליעד הפופולרי ביותר.

טורקיה איסטנבול, כבר לא רק למשפחות הכל כלול, ולא רק עבור השתלות שיער

בשנים האחרונות הגורם העיקרי לקהל הנשים בפרט לטוס לטורקיה זה הסדרות שבהם צופות.

הסדרות הטורקיות פתחו לנו אופק חדש, גרמו לנו לנושאי שיחה ברחבי הרשתות החברתיות, בין היתר על המלצות לסדרות על הדעות לסדרות טורקיות טריילרים וספוילרים ואפילו קישורים של פרקים לפני כולם, הפכנו להיות קבוצה מגובשת עם נושאים משותפים, כן אפשר לראות את זה כדבר חדש וטוב שגרם לחברויות בין היתר.

כיום יש קהילות בפיסבוק שנוצרו סביב סדרות הדרמה הטורקיות. בקבוצות הפייסבוק למשל יש המלצות למסלולים בטורקיה אשר בסדרות האהובות עליהם הם היו באותם הלוקיישנים. הרצון בראש שלנו לחוות את מה שראינו על המסך הוא בלתי נתפס, הכמיהה לאכול את מה שהם אכלו ולהצטלם איפה שהם הצטלמו. הוא מה שהוביל אותנו לגורם העיקרי שלנו לטוס לטורקיה ואזור איסטנבול במיוחד.

העיר איסטנבול בטורקיה הפכה להכי פופולרית

ולמה איסטנבול נהייתה פופולרית? כאמור מהרצון והציפייה שלנו להיות ולחוות את הלוקיישנים הכל כך מיוחדים שראינו בסדרות לטעום את המסורת שראינו בסדרות, וכל הסדרות כמעט מצולמות באיסטנבול או לפחות צולמו כמה חלקים באיסטנבול.

הינה דוגמא קלאסית ליעד שהפך לעלייה לרגל של ישראליות רבות בשנים האחרונות והוא הבית של אסמה סולטן מסדרת הדרמה הטורקית הכלה מאיסטנבול. הכל בשביל לחוות את מה שראינו על המסך גם במציאות, מין פנטזיה כזו.

כמובן שעוד סדרות דרמה טורקיות פופולריות אחרות גרמו לנו לפקוד כל לוקיישן אהוב מהסדרות. למשל המסעדות או חופי ים בהם צילמו סצנות, גרמו לנו רצון עז להיות במקומות שראינו על המסך.

הסדרות נתנו במה לטורקיה ובמיוחד איסטנבול, מה שגרם להיות יעד נחשק וגם פופולרי בקרב הישראלים.

טורקיה יעד של יופי לנשים כיום, בעבר בעיקר עבור הגברים.

טורקיה לא רק לנופש. הגברים טסים לתהליך של השתלות שיער בטורקיה זה ידוע, אבל הנשים גילו עולם חדש של יופי,במחירים אטרקטיבים.

אז דיברנו בהרחבה על כך שטורקיה הפכה עבורנו ליעד נחשק גם בגלל בתי המלון הכל כלול שלהם, גם בעקבות השתלות שיער לגברים, וגם עבור הנשים כיעד פופולרי בעקבות סדרות הדרמה הטורקיות שמככבות על מסכנו.

אז השפעה נוספת וגדולה שתופסת תאוצה לא פחות היא, שטורקיה הפכה למקום הכי חם עבור נשים וגם גברים שחולמים על ניתוחים אסתטיים, כמו ניתוחי האף שהפכו להיות ניתוח הדגל של המנתחים בטורקיה. התגובות ברשת ועמודי האינסטגרם של הרופאים בטורקיה מראים רף חדש בכל הקשור ליופי,והביקורות עליהם בעיקר שהם ממש מפסלים.בין היתר יש ניתוחי הרמה והגדלת חזה, ומתיחת בטן וניתוחים מקיפים אחרים. כמובן שהרשימה ארוכה, ויש שם אין סוף של אפשרויות לניתוחי יופי.

אז למה בוחרים לטוס לניתוח בטורקיה?

החלום לעבור ניתוח קוסמטי פוקד את רוב האוכלוסיה בישראל, מודל היופי רק מתעצם וכך הרצון לשנות. החלום לניתוח קוסמטי אצל רבים נועד לשנות לשפר ולתקן, נשאר בגדר חלום. לפחות בישראל כי עבור רבים המחיר בישראל יקר יותר בהרבה וכמובן שמסיבות שונות שגורמות להתייקרות בישראל.

אך לעומת ישראל בטורקיה המחירים אטרקטיבים ומגיעים לפעמים למחיר כולל שהוא חצי מישראל ולפעמים יותר. כן פערים עצומים. מב שגרם לעלייה בטיסות למטרת ניתוח ופוצדורות של יופי עבור ישראלים רבים ולא עבר זמן עש שהרשת התמלאה באין סוף של המלצות למנתחים בטורקיה. אז מעבר למחיר השירות והאיכות  שמציעים המנתחים בטורקיה לישראלים יש גם תוצאות מדהימות,ויש האומרים ברמה בינלאומית.

מעבר לניתוחים בטורקיה כמובן גם תוכלו לעשות טיפולי שיניים מקיפים, או טיפולי שיניים קוסמטים.

בנוסף בטורקיה מרפאות אסתטיקה ברמה בינלאומית בתחום ההזרקות, חומצה היאלורונית לשפתיים בוטוקס וכדומה, ומבחר של טיפולי פנים ויופי ועוד. כך שאם טסתם למטרת חופשה משפחתית, או חופשה זוגית לטובת הפנטזיה של הלוקיישנים בסדרות הטורקיות, תוכלו לעבור על הדרך תהליכים קוסמטים שלא מצריכים אשפוז או מנוחה במחירים אטרקטיביים ביותר.

אחרי שהסברנו למה טורקיה מככבת בתחום היופי, נבין למה יש עדיין כאלה שחוששים לטוס להתנתח או לנפוש שם בזמן האחרון.

המתיחות בטורקיה

בעבר וגם כיום ידוע שיש תקופות יותר מתוחות, יש מקרים בישראל אשר מודיעים על התרעות לפיגועים בקרב ישראלים בטורקיה מגורמים עוינים ומבקשים לא לטוס לטורקיה אם זה לא דחוף, אך גם במקרים של ישראלים שכבר שוהי בטורקיה, טורקיה מנסה לעזור ולסייע לישראלים שכבר שם, אפשר לקרות שטורקיה וכל סובביה מנסים לגרום לנו ברוב הפעמים לביטחון מצידם של המקומיים, שמקבלים אותנו בברכה ומבינים שישראל היא חלק ענק מהתיירים החוזרים שלה, ולכן מנסים לשמור על כבוד הדדי ועזרה בטחונית לישראלים השוהים בטורקיה. כמובן איך לא טורקיה גם מזוהה מעל עשור כיעד עם המלונות שמציעים הכל כלול. מלבד בתי מלון הכל כלול בטורקיה מתווסף הנופים המדהימים, האוכל שלהם וכל החוויה הצבעונית והתרבות המיוחדת גורמת לנו ל- טעם של עוד.

אפשר להבין שבתכלס טורקיה כן רוצה שנמשיך לנפוש אצלהם, וכן רוצים לשמור על אווירה טובה עם ביטחון עבור הישראלים.

אז עכשיו בואו נעבור לחלק שאנו סוקרים ומביאים מידע על הסדרה "הקש על דלתי".

הקש על דלתי סדרת דרמה טורקית המתרחשת באיסטנבול

הקש על דלתי היא דרמה טורקית שמשודרת בערוץ הסדרות "ערוץ הדרמות הטורקיות".

הסדרה המדוברת מתרחשת סביב שני שחקנים ראשיים אדה ילדיז - סטודנטית לאדריכלות, לבין - סרקאן בולט בעל חברה גדולה של אדריכלות שהחליט לבטל לה את המלגה שקיבלה, מה שמוביל לדרמה בין השניים ותרחישים מעניינים שמאלצים אותם למרות השנאה להיצמד אחד לשני. הסדרה הקש על דלתי היא סדרת דרמה טורקית אשר נשים רבות ברחבי העולם מכורות לסדרה , והם שיבחו אותה על המשחק, הבימוי והצילום.

אדה ילדיז היא סטודנטית לאדריכלות, אשר זכתה במלגה ללימודים בשנה האחרונה בחו"ל.

אך פתאום בלי הודעה מוקדמת המלגה של ילדיז מתבטלת לה ברגע האחרון והיא מגורשת מהאוניברסיטה,ונשארת "בוגרת תיכון".

ילדיז מבררת איך זה קרה ומגלה שזה בוטל על ידי סרקאן בולט.

סרקאן בולט הוא מפורסם שבבעלותו חברת אדריכלות בין הגדולות, והיא מחליטה לנקום.

כך במשך חודשים היא מנסה ללא הצלחה להגיע אל סרקאן בולט, אותו הבחור שקיצץ לה את המלגה.

בזמן הזה היא מתחילה לעבוד בחנות שמוכרת פרחים וצמחים בבעלות של דודה שלה.

יום אחד היא מצליחה לגלות איפה נמצא סרקן בולט. ילדיז החליטה במהירות להתעמת איתו פנים מול פנים, העימות שלה גרם למעצר שלה שניהם, והוביל לזה שהם צריכים לבלות יום שלם אזוקים אחד עם השני.

אך זה לא נגמר ככה, השנאה שלהם אחד לשני היתה בלתי נשלטת, וגרמה לכך שהם גוררים אחד את השני למשחק מלא בעימותים שבו הם יצטרכו לשחק במשך תקופה ארוכה יחד.

אז כדי לתקן את האירועים שקרו ביניהם, חותמים השניים על חוזה מעניין, היא תהיה ארוסתו לחודשיים ותעזור לו להחזיר את האקסית שלו, והוא יממן לה את המלגה. השניים יפתחו מערכת יחסים מעניינת, אך מסובכת.

הנה רשימה חלקית של השחקנים בסדרה הטורקית הקש על דלתי.

הקש על דלתי רשימה של חלק מהשחקנים

  • קרם בורסין
  • סלין אטאקאן
  • פיגן ילדירים
  • באלאצ'ה קוצ'אק
  • אפי אקמן
  • פריט סימסק
  • מארט אוסקל
  • דניז שראצ'אן
  • אוורים דואן
  • סארפ בוזקורט
  • סינאן אלבאירק
  • אייסגול איסבר
  • אחמט סומרס
  • הקאן קרהאן
  • וולקן אונאל
  • נסליהאן אלדאן
  • אניל אילטר
  • איסמעיל אגי ששמאז
  • אליקן אייטקין
  • פריט סימסק
  • מלק יוסל
  • מליסה דונגל
  • הנדה ארצ'ל

אז לקראת סיום מה כל כך מיוחד עבורנו בסדרות דרמה טורקיות?

אין משהו ספציפי שמגדיר מה מייחד את סדרות הדרמה הטורקית. יש מספר היבטים רבים שהופכים את הסדרות הטורקיות לפופולריות, נתחיל בבימוי והפקה האיכותים שלהם, בנוסף הצילום שלהם, העלילה המיוחדת שגורמת לנו להתחבר. ולא פחות חשוב בבחירת השחקנים שבאמת מתאימים איכשהו בול לתפקיד ולדמות.

דרמות טורקיות שונות מדרמות אחרות כי יש להן קו עלילה ריאליסטי יותר ואפשר להגיד שיש שם עלילה מורכבת יותר ולרוב הם ארוכים יותר מדרמות אחרות. העלילות שלהם גורמות לצופים לתחושות של הזדהות מתח ואפילו מתח גובר לפרק הבא בשונה מסדרות ריאליטי וכדומה.

תעשיית הדרמה הטורקית היא מהמצליחות בעולם. הסיבה לכך גם היא קווי הסיפור הייחודיים שלהם, שפונים לקהל בכל רחבי העולם.

תעשיית הדרמה הטורקית מייצרת כמה מסדרות הטלוויזיה הנמכרות ביותר כבר שנים. הם ידועים בריאליזם ובקווי העלילה המורכבים שלהם, מה שהפך אותם לפופולריים ברחבי העולם.

 ולסיום סיומת לא נשאיר אותכם ללא רשימה של סדרות הדרמה הטורקיות הטובות ביותר, הרשימה לפניכם:

  • הכלה מאיסטנבול
  • הסיפור שלנו
  • הסולטאן Muhteşem Yüzyıl
  • הבור Çukur
  • משחק הגורל Kaderimin Oyunu
  • חלומות בהקיץ Erkenci Kuş
  • אהבה אסורה Aşk-ı Memnu
  • ארטורול התחייה Diriliş Ertuğrul
  • הסולטאן Muhteşem Yüzyıl
  • הבור Çukur
  • משחק הגורל Kaderimin Oyunu
  • חלומות בהקיץ Erkenci Kuş
  • אהבה אסורה Aşk-ı Memnu
  • ארטורול התחייה Diriliş Ertuğrul
  • רוחות של אהבה hercai
  • מחיר התשוקה

הגענו לסוף, מקווים שקיבלתם רקע ומידע על אהבתנו לדרמות טורקיות, לעוד תכנים סקירות ומידע דומה מוזמנים לבקר שוב באתר שמתעדכן כל הזמן.

בעלי עסקים או רוצים להיות כאלה?

קבלו גישה חינמית לכמות לא הגיונית של הדרכות פרקטיות לעסקים - בחינם - שמועברים ע"י אלעד הדר - יועץ עסקי עם וותק של 23 שנים מחברת Success - שעזרו עד היום למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל!

תפריט נגישות אתר

חדש באתר ביזי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר BIZZY💝