Logo Bizzy Blue

אז איך מתקשרים ממספר חסוי? ולמה לפעמים זה באמת חשוב. כאן תמצאו את כל המידע

איך מתקשרים מחסוי

תוכן עניינים

במאמר הבא נעסוק בשאלה איך ולמה מתקשרים ממספר חסוי, וגם איך ניתן למנוע את זה. נציג סיבות ואפשרויות שחייבים לדעת.

אז בואו תחילה נציג את הסיבות שמתקשרים מחסוי.

סיבות שמתקשרים מחסוי

אנונימיות חשובה לאנשים מסוימים מכיוון שזו דרך לומר את דעתם מבלי שישפטו אותם. זה גם עוזר להם להגן על עצמם מכל תגובה נגדית. חשוב שאנשים אלו יוכלו להתקשר בעילום שם כדי שיוכלו לקבל את העזרה הדרושה להם ללא סיכונים או השלכות, לדוגמא שזה נוגע על תלונה בין שכנים מרעישים או ריב בין שכנים , יש את הרצון לאותו השכן שמתקשר שלא ידעו שהוא זה “שהתלונן” כדי שלאחר מכן לא יהיו אי נעימות. חשוב להדגיש במקרה של גוף ממשלתי יכול להיות שאפילו מספר חסום אצלם יהיה גלוי.

אולם התופעה תופסת תאוצה שחברות “עוקץ” אשר מפיצות מסרים לא חוקיים ומטרידים משתמשות באפשרות להתקשר מחסוי וכך מונעות את הסיכון שידעו על המעשים שלהם וכך חומקות מעונש, ועוד סיבה שיש אנשים שמתקשרים מחסוי זה כדי להטריד אנשים מבלי שידעו שזה הם. תופעה נוספת היא מספרים גלויים שמתגלים כמטרידים קבועים? כן כן עוד פרצה זה מספרים של חברות שלרוב הם תרומה\עוקץ \חברות ענק שמעוניינים בכם כלקוחות ולא מרפים עם שיחות חוזרות באופן קבוע. במידה וזה מספרים אשר באמת מטרידים אתכם, גם לזה יש פתרון אשר נרחיב בהמשך.

אז כמובן שיש עוד אלפי סיבות שמתקשרים אלינו מחסום, אבל לרוב זה פתיר, הנה האפשרויות שאתם יכולים לנקוט כדי לא להיות מוטרדים משיחות חסויות וגם שיחות ממספרים גלויים שמטרידים אתכם כמו חברות טלפון וחברות ביטוח אשר מתקשרים באופן קבוע ואינכם רוצים להיות לקוחות שלהם.

אחרי שהרכבנו על כמה מהסיבות להתקשר מחסוי, בואו נעבור איך ניתן למנוע ממספרים חסויים וגלויים להתקשר אלינו.

איך להימנע משיחות חסויות וגם משיחות גלויות שמטרידות באופן קבוע ?

הדרך הטובה ביותר להימנע משיחות ממספר לא ידוע היא לחסום אותן.

אפשר ברוב המכשירים היום לחסום שיחות ממספר מסוים על ידי הוספת המספר הזה לרשימת "נא לא להפריע"\או חסום איש קשר זה. אגב גם WhatsApp ניתן לחסום מספרים גלויים שמטרידים אותנו ולהעביר לרשימת חסומים.

כדי לעשות זאת, פתח את הגדרות הטלפון שלך והקש על "נא לא להפריע" או "מספרים חסומים". משם תוכל להוסיף את המספר שברצונכם לחסום.

הדבר הראשון שצריך לעשות כאשר אתם מקבלים שיחה ממספר לא ידוע זה לבדוק את זיהוי המתקשר. אתם יכולים לעשות זאת על ידי לחיצה על המספר המתאים בטלפון שלכם. אם אתם רואים שם ואתם מכירים את האדם, אז זה בטוח לענות לשיחה. עם זאת, אם אינכם מזהים את המספר או מקבלים מהם הודעות טקסטים ושיחות חוזרות, אז עדיף לחסום וגם ניתן לדווח.

אם ברצונכם להימנע מלקבל שיחות אלה בעתיד, יש כמה צעדים שניתן לנקוט:

1) אתם יכולים לרשום את הטלפון שלכם ברישום הלאומי “אל תתקשר” באינטרנט בחינם. זה ימנע מאנשי טלמרקטינג ורמאים להתקשר לטלפון שלכם.

2) אתם יכולים גם להגדיר את הדואר הקולי שלכם כך שאנשים לא יוכלו להשאיר הודעות ובמקום זאת שיעברו ישירות לתא הקולי.

אפשרות נוספת היא להתקין אפליקציה לחסימת שיחות בטלפון שלכם. אפליקציות אלו מאפשרות לכם לחסום מספרים שאתם לא רוצים לקבל מהם שיחות ויש להם גם תכונות כמו "חסום את כל המספרים הלא ידועים" ו"חסום את כל המספרים הלא ידועים מלבד אלו ברשימת אנשי הקשר שלי".

אז בואו נעבור לשלב שהרבה רוצים לדעת, כן כן איך מתקשרים מחסוי? כל האפשרויות לפניכם.

איך מתקשרים מחסוי?

זה לא משנה אם אתם רוצים לעבוד על אחד מהחברים שנמצאים באנשי הקשר שלכם, או להתקשר למישהו שאתם לא רוצים שישמור את המספר שלכם או לעקוף חסימה שאקס\ית מיתולוגי שם על המספר שלכם. אנחנו כאן כדי להסביר איך עושים זאת בקלות, ולא אנחנו לא בעד לעבוד על אנשים, פשוט לפעמים זה הכרחי למטרות טובות כמו לדווח על מריבה בין אנשים שאתם מכירים ומפחדים שידעו שזה אתם, שלדעתנו זה מקדש את האמצעים.

אז איך מתקשרים מחסוי?

ניתן פשוט להוסיף בחייגן "#31#" (סולמית 31 סולמית) לפני המספר המבוקש. לפי ניסיונות שלנו זה עובד מכל סמארטפון ובכל רשת סלולרית בישראל.

אך אם לא עבד לכם האופציה הראשונה להתקשר מחסוי יש עוד אופציה בחייגן בטלפון לוחצים 43* (כוכבית 43) לפני חיוג המספר של איש הקשר שלכם.

אל דאגה אם לא עבד לכם שיחה מחסוי כי לא עשיתם את המספר קומבינציה נכונה לפני למשל *43 השיחה לא תשלח כראוי אל דאגה, פשוט מחדש בקומבינציה מתאימה שוב.

מכיוון שיש גורמים שמשנים את המספר שמוסיפים לפני המספר כמו חברות רשת שונות ,גלקסי,אייפון, וגם תחילת מספר חיוג של איש הקשר שאליו אתם רוצים להתקשר מחסוי שונה.למשל 052\053\050\054 זה גורם שיכול לפעמים להשפיע על הפתיח שמוסיפים בחייגן לפני המספר המבוקש.

אז איך עושים מספר חסוי?

אבל שוב לרוב זה יהיה שתי האופציות למעלה , חשוב לציין יש מספרים של גורמים ממשלתיים כמו משטרה מכבי אש וכדומה אשר המספר שלכם תמיד יהיה גלוי גם אם תנסו , במקרה של תלונה נגד שכנים וכדומה ניתן לבקש מראש ששמכם ומקור השיחה לא יחשפו ועדיין להיות אנושיים ולדווח ולמנוע את החשש לחיי אדם וכדומה.

אנו מקווים שהמאמר עזר לכם להבין את הסיבות והאפשרויות לחייג ממספר חסוי וגם איך לחסום , לעוד תוכן שיכול לעזור לכם תמשיכו לגלול באתר.

*המידע אינו המלצה או תמיכה, ואין להסיק מסקנות לתרחישים, המידע במאמר לא מהווה תחליף לייעוץ במקרים של אלימות הטרדה וכדומה. אנו מגנים כל פעולה רעה, ותומכים רק בהפצת טוב ומקווים שתשתמשו בתבונה.

בעלי עסקים או רוצים להיות כאלה?

קבלו גישה חינמית לכמות לא הגיונית של הדרכות פרקטיות לעסקים - בחינם - שמועברים ע"י אלעד הדר - יועץ עסקי עם וותק של 23 שנים מחברת Success - שעזרו עד היום למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל!

תפריט נגישות אתר

חדש באתר ביזי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר BIZZY💝