Logo Bizzy Blue

תיבות דואר לבניין משותף

תיבות דואר לבניין משותף

תוכן עניינים

במידה והגיע הזמן להחליף את תיבות הדואר המיושנות בתיבות דואר חדשות, מומלץ לתת דגש לכמה נקודות חשובות וזאת עוד לפני שפונים לחברה המתמחה בשיווק של תיבות דואר.

כדאי לחשוב איפה תרצו שתיבות הדואר ימוקמו - האם בתוך הבניין המשותף או כחלק מדלת הכניסה, מאיזה חומרים יהיו מיוצרות תיבות הדואר, הגודל האידיאלי של התיבות וסוג המנעולים שיהיו לתיבות.

בארץ פועלות המון חברות וותיקות ומהימנות מהן תוכלו לבצע את רכישת התיבות. אחת מהן היא חברת "תיבות" הפועלת משנת 1936 המייצרת תיבות דואר לבניין בהתאמה אישית.

רגע לפני שאתם הולכים להזמין תיבות דואר, נשמח לשתף אתכם במספר טיפים חשובים.

כמה מילים על מיקום תיבות דואר

כפי שהוזכר קודם לכן, יש 2 אופציות: אפשר למקם את תיבות הדואר בכניסה לבניין כחלק מדלת הכניסה ואפשר גם למקם אותן בתוך הבניין כיחידה נפרדת מדלת הכניסה. אם בחרתם באופציה הראשונה, היתרון הוא שאין צורך בבנייה של מעמד מיוחד. החיסרון הוא שתיבות הדואר חשופות לעוברים ברחוב ויכולים להיות מקרים של גניבת דואר, ונדליזם והשחתה. אם בחרתם באופציה השנייה, היתרון הוא שהתיבות לא חשופות לעוברים ברחוב ועל כן הן מוגנות היטב.
החיסרון הוא שיש צורך בבניית מעמד מיוחד, מה שמעלה את המחיר.

כמה מילים על החומר ממנו בונים תיבות דואר

כיום, רוב תיבות הדואר שנמכרות על ידי חברות מתמחות, מיוצרות מאלומיניום. למה דווקא אלומיניום? כי מדובר על חומר עמיד וחזק וזול בהשוואה לחומרי גלם אחרים. את האלומיניום, אפשר גם לצבוע. מה שכן, מבחינת שינויים בעיצוב, אין הרבה מקום למשחק. מלבד אלומיניום, חומר נוסף בו משתמשים לייצור תיבות דואר הוא ברזל. תיבות שמיוצרות מברזל הן עמידות וחזקות מאוד. כמו כן, מחירן גם יקר יותר והן מחזיקות זמן רב.

כמה מילים על גודל פתח תיבות הדואר

חשוב לזכור שהגודל הסטנדרטי של תיבות דואר הוא 15*10*35 ס"מ. עם גודל התיבה אין בעיה, עם הפתח שלה יש בעיה. אנחנו בטוחים שגם לכם יצא לחוות מקרים בהם באתם לאסוף את הדואר והוא היה על הרצפה וזאת משום שהדוור ניסה להכניס אותו לתיבה וללא הצלחה. הגודל של פתח התיבה הוא סטנדרטי והוא נחשב לקטן. על כן, מה שאפשר לעשות הוא להגדיל את הפתח של התיבה.
נכון אין ספק שמדובר על דבר שיכול לייקר את העלויות. מה שכן, אם זה יכול לעזור במניעת בלאגן ואי סדר בסמוך לתיבות הדואר, אולי זה שווה. מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע ולבדוק מה הם מציעים.

שורה תחתונה

כדאי להשקיע בתיבות דואר שיהיו מיוצרות מחומרים איכותיים. כך הן גם יחזיקו המון זמן.
בדקו שאתם רוכשים את התיבות מחברה שיש לה מוניטין טוב, דירוג גבוה והרבה המלצות.
שיהיה בהצלחה!

בעלי עסקים או רוצים להיות כאלה?

קבלו גישה חינמית לכמות לא הגיונית של הדרכות פרקטיות לעסקים - בחינם - שמועברים ע"י אלעד הדר - יועץ עסקי עם וותק של 23 שנים מחברת Success - שעזרו עד היום למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל!

תפריט נגישות אתר

חדש באתר ביזי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר BIZZY💝