Logo Bizzy Blue

פספורטכארד - כל הידע הנלווה בנושא

פספורטכארד

תוכן עניינים

פספורט כארד הוא מסמך נסיעה בגודל ארנק שיכול לשמש רק למעברי גבול יבשתיים וימיים בין ארה"ב לקנדה, מקסיקו, האיים הקריביים וברמודה. לא ניתן להשתמש בו לנסיעות אוויריות.

הוא בגודל של רישיון נהיגה ונכנס לכיס או לארנק. זה עולה פחות מפנקס דרכונים בגודל מלא אבל יש לו את כל אותן תכונות אבטחה של ספר דרכונים מסורתי (כולל שבב RFID).

פספורט כארד הוא כרטיס בגודל ארנק המונפק על ידי מחלקת המדינה של ארצות הברית.

זה לא תקף לטיסות.

לא ניתן להשתמש בפספורט כארד לכניסה למדינות אחרות או לקבלת אשרת כניסה למדינה אחרת.

לכרטיס הדרכון אין שבב מוטבע, ולכן לא ניתן לקרוא אותו במכונה במחסומים ביטחוניים

כרטיס דרכון הוא מסמך שניתן להשתמש בו לנסיעות בינלאומיות על ידי אזרחים אמריקאים. זהו כרטיס בעל תוקף זהה לפנקס דרכונים. הכרטיס מתקבל בכל נמלי הכניסה לארה"ב, כולל נמלי כניסה ימיים ואוויריים, כמו גם מעברי גבול יבשתיים מקנדה או מקסיקו כפי שציינו.

הלשכה לעניינים קונסולריים של משרד החוץ מציעה חלופה זו לספר הדרכונים המסורתי לאזרחי ארה"ב הנוסעים לעתים קרובות בין ארה"ב, קנדה, מקסיקו והאיים הקריביים הסמוכים, בעיקר ביבשה או בים (אך לא באוויר).

מה היתרונות של פספורט כארד ?

כרטיס דרכון הוא כרטיס בגודל ארנק עם אותו מידע המופיע בדרכון של האדם. הוא אינו עבה כמו ספר הדרכונים וניתן לשאת אותו בארנק או בארנק.

רק אזרחי ארה"ב זכאים להגיש בקשה לכרטיס דרכון. הם יכולים להגיש בקשה לאחד אם הם גרים ליד גבול יבשתי, מתכננים לעבור ביבשה או בים, או לנסוע לעתים קרובות בין ארה"ב לקנדה או מקסיקו.

יש לו גם הרבה מהיתרונות של פנקס דרכונים למבוגרים אבל לא מציע את כולם.

לדוגמה, אתם לא יכולים להשתמש בו כדי להיכנס למדינות אחרות באוויר והוא לא מאפשר לכם לעבוד במדינות מסוימות ללא תיעוד נוסף.

מתי כדאי להשתמש בכרטיס דרכון?

כרטיסי דרכון אינם מתקבלים כזיהוי לטיסות. כדאי להשתמש בספר דרכונים רגיל אם אתם נוסעים במטוס.

אתם צריכים גם להשתמש בספר דרכונים רגיל אם אתם מתכננים לבקר במדינה אחרת. אם הטיול שלכם אינו כולל אף אחת מהמדינות המפורטות לעיל, תוכל להשתמש בכרטיס במקום בספר.

מה החסרונות של פספורט כארד ?

החסרונות של Passport Card הם:

  • זה יקר
  • יש לו תקופת תוקף קצרה
  • לא כל המדינות מקבלים את זה כמסמך נסיעה תקף

החיסרון העיקרי של כרטיס הדרכון הוא שהוא לא תקף לנסיעות בינלאומיות, מה שאומר שאנשים שמתכננים לנסוע לחו"ל צריכים להיות עם דרכון בנוסף לכרטיס דרכון. זה גם לא מחליף דרכונים, כך שאנשים שמאבדים את הדרכונים שלהם צריכים להחזיק בשני המסמכים כדי לנסוע לחו"ל.

החיסרון העיקרי של ה- Passport Card הוא שאין לו אותה רמת אבטחה כמו דרכון. השבב בכרטיס מכיל פחות נתונים ממה שמאוחסן בדרכון וזה הופך אותו לפגיע לניסיונות פריצה. בנוסף, לא ניתן להשתמש בכרטיס לנסיעות בינלאומיות, מה שאומר שאם אתה נוסע למדינה מעבר לים, תצטרכו לשאת איתכם את הדרכון שלכם ולהשתמש בו במקום הדרכון שלכם.

אנו מקווים שמאמר זה סיפק לכם את המידע הנדרש עבור הנושא פספורטכארד, מאחלים לכם נסיעה טובה ושכל התהליך של הנפקת הפספורטכארד על הצד הטוב ביותר.

בעלי עסקים או רוצים להיות כאלה?

קבלו גישה חינמית לכמות לא הגיונית של הדרכות פרקטיות לעסקים - בחינם - שמועברים ע"י אלעד הדר - יועץ עסקי עם וותק של 23 שנים מחברת Success - שעזרו עד היום למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל!

תפריט נגישות אתר

חדש באתר ביזי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר BIZZY💝