Logo Bizzy Blue

טיפים לזוגיות מאושרת יותר

זוגיות מאושרת יותר

תוכן עניינים

כולם מעוניינים להיות מאושרים עם בני הזוג שלהם ורוצים לתקשר איתם בצורה טובה וחיובית. למעשה, התקשורת הזוגית היא תוצר של כל מיני גורמים והניסיון מלמד שאפשר בהחלט לשפר את התקשורת שיש בין בני הזוג ולהביא להתנהלות זוגית מאושרת, חיובית ונכונה.

המשיכו בקריאת הכתבה ותגלו את הטיפים שלנו לזוגיות מאושרת יותר.
הכתבה בשיתוף עם g69 חנות למוצרי מין.

טיפ מס' 1 - תשאלו שאלות ואל תקבעו עובדות

נסו להימנע כמה שרק תוכלו מקביעת עובדות. חשוב מאוד שתנסו להבין מה חשוב לבן או בת הזוג שלכם ומהו הצורך האמיתי שלהם. כך יהיה קל לכם לתקשר ולפתח הבנה הדדית.

טיפ מס' 2 - אל תשמרו את הרגשות שלכם, שתפו אותם

אחת מאבני היסוד המרכזיות בכל קשר זוגי היא היכולת לתאם ציפיות. בן או בת הזוג לא יודעים למה אתם מצפים ועל כן חשוב מאוד שאם אתם מצפים למשהו, תגדירו זאת מראש. אנחנו מבטיחים לכם שאם תעשו זאת, אתם תחוו הרבה פחות תסכולים ואכזבות וגם תצליחו לבסס את התקשורת החיובית שלכם. תמיד תזכרו שאין שום תחליף לתקשורת אמיתית, כנה וישירה.

טיפ מס' 3 - אל תגידו לא, העדיפו לומר לעיתים

כאשר אתם מאשימים את בן או בת הזוג ומשתמשים במילים "אף פעם" או "תמיד", אתם הופכים את ההתנהגות שלהם לקבועה וגורפת. בדרך הזאת, לא תוכלו לצור שינוי אמיתי או בכלל לא תוכלו ללמד את בן או בת הזוג לקחת אחריות. על כן, אל תגידו "היא אף פעם לא מפרגנת לי", אלא העדיפו לומר: "אני מרגיש לעיתים שהיא לא מפרגנת לי". דוגמה נוספת היא במקום לומר "הוא תמיד לא עוזר", העדיפו לומר: "אני מרגישה לפעמים שאתה לא עוזר לי". תסכימו איתנו שכך התקשורת ביניכם תהיה הרבה פחות שלילית.

טיפ מס' 4 - אל תוותרו על זמן איכות

שגרת החיים, העבודה וגידול הילדים, כל אלו מובילים להתדרדרות של מערכת היחסים ולמצב של שחיקה. על כן, קבעו בלחו הזמנים שלכם שיהיה יום קבוע שהוא רק שלכם. ביום הזה תוכלו להשלים פערים, לחזק את הקשר ולהנות מזמן איכות אם בבית קפה, במסעדה, בסרט או בכל פעילות משותפת אחרת שאתם מתחברים אליה.

טיפ מס' 5 - תעצימו את בן או בת הזוג ואל תשכחו לפרגן להם

אנחנו נוטים לראות את מה שחסר לנו בבן או בת הזוג ויש לנו קושי אמיתי לראות את מה שיש. שנו את הגישה שלכם והעצימו את התכונות החיוביות שיש בן או בת הזוג שלכם. אנחנו מבטיחים לכם שזה רק ישתלם לכם. כמו כן, מומלץ שתפרגנו לבן או בת הזוג לא רק בפני אחרים, אלא גם בפניהם. זכרו שפירגונים לא עולים כסף ויש להם ערך רב לבן או בת הזוג.

טיפ מס' 6 - תלמדו לריב בצורה הנכונה

ריבים הם חלק מהחיים הזוגיים. אי אפשר להימנע מהם לגמרי. מה שכן, אל תתנו להם להשתלט ולפגוע בזוגיות שלכם. עליכם ללמוד איך לשלוט בכעסים שלכם, איך להתגבר על חילוקי דעות ובכלל איך לפתוח קונפליקטים בצורה בריאה.

טיפ מס' 7 - שימו לב לצורה בהם אתם בוחרים לתקשר

אתם רוצים להתקדם לעתיד? אין צורך להתרכז בעבר. מומלץ לשים לב לצורת התקשורת שלכם ולקחת אחריות על המעשים. כאשר אתם תבינו שגם אתם שותפים מלאים למצב, אתם תוכלו לשנות אותו ולהתקדם.

טיפ מס' 8 - הקפידו על תכנון וחלוקה של תפקידים

כאשר מדובר על ניהול של משק בית וגידול ילדים, יש חשיבות לחלוקת הנטל. על כן, יש להגדיר את התפקידים של בן ובת הזוג. כל אחד יבצע את התפקידים שהוא טוב בהם. אם לא תהיה חלוקה נכונה, הרי שתמצאו את עצמכם כועסים ומתוסכלים. כמו כן, תמיד תוכלו לפרגן לבן או בת הזוג על העשייה. אל תיקחו שום דבר כמובן מאליו.

טיפ מס' 9 - אם יש קשיים, טפלו בהם כמה שיותר מוקדם

זיהיתם בעיות קטנות בקשר הזוגי שלכם? אל תתעלמו. אגב, במידה ותבחרו להתעלם, אתם תסבלו מהשלכות שיבואו לאחר מכן. אל תחששו להיעזר בבעל מקצוע וזכרו שעדיף לתקן מאשר להיכשל כי התעלמתם והגעתם מאוחר מדי.

בעלי עסקים או רוצים להיות כאלה?

קבלו גישה חינמית לכמות לא הגיונית של הדרכות פרקטיות לעסקים - בחינם - שמועברים ע"י אלעד הדר - יועץ עסקי עם וותק של 23 שנים מחברת Success - שעזרו עד היום למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל!

תפריט נגישות אתר

חדש באתר ביזי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר BIZZY💝