Logo Bizzy Blue

מחפשים ברכה קצרה ליום הולדת לחברה? לאמא? לאישה? מזל טוב הגעתם למקום הנכון

ברכה קצרה ליום הולדת לחברה

תוכן עניינים

ריכזנו עבורכם מבחר ברכות מיוחדות שיתאימו לחברה הכי טובה, ברכה לאמא, ברכה לסבתא ופשוט ברכה ליום הולדת לכל אישה שהיא מיוחדת עבורכם.

נתחיל בקצת ידע וערך עבורכם הקוראים. חשבתם פעם למה אנחנו נוהגים כל שנה לכתוב את הברכה הכי נוגעת מושקעת ומקורית לימי הולדת לנשים של חיינו? אז הנה המשמעות והמטרה מאחורי ברכות לימי הולדת.

מהי מטרת הברכות לימי הולדת?

ברכת יום הולדת נותנת לנו אפשרות לרגש את החשובים לנו ביותר זה יכול להיות ברכה לחברה הכי טובה או ברכה לאמא המושלמת או לסבתא האהובה שלנו וכמובן ברכה לבת שלנו, מלבד הברכה יום הולדת זו סיבה לחגוג את הערך שלך ואת כל ההזדמנויות שהחיים נתנו לנו. זה היום המושלם להביע את האהבה והכרת התודה שלך לאישה שאנחנו כל כך אוהבות. השתמשי בהזדמנות הזו כדי לספר לה כמה היא חשובה לך, כמה את שמחה בשבילה וכמה את גאה בהישגיהם.

משמעות הברכה עבור מקבלת הברכה, וכתיבת הברכה לנשים המיוחדות בחיינו (ברכה לחברה, ברכה לאמא, ברכה לאישה)

למרות העובדה שקנית מתנה, עוד דבר חשוב שישמח את החברה שלך ליום ההולדת שלה הוא הודעת ברכת יום ההולדת (אם אפשר אז בדיוק ב12 בלילה) היום יש מלא ברכות נדושות שנראות שהועתקו מאתר כלשהו..

אצלנו לא, פה תוכלי להעתיק ואז לסגנן ממבחר הברכות שהכנו עבורכם. ברכה ליום הולדת לחברה, ברכה ליום הולדת לאישה, ברכה ליום הולדת לאמא, ברכה ליום הולדת לחמה, ברכה ליום הולדת לסבתא, וגם ברכה לגיסה המושלמת, ולא רק נשים ימצאו פה את הברכות המושלמות, אלא גם גברים ימצאו את הברכה המושלמת לאישה המושלמת. כן מבחינתנו זה חייב להיות מקורי (או לפחות... בהשראת מאמר נהדר על איחולי יום הולדת) ומהלב. נצלו את ההזדמנות הזו, אשר יש אותה פעם בשנה, כדי להביע את רגשותיכם, ואת כל האיחולי מזל טוב לחברה שלך או לכל אישה באשר היא.

אגב אם חסר לכם רעיונות למתנה לאישה, או מתנה לחברה הכי טובה, הכנו עבורכם גם מאמר עם רשימה של רעיונות לאטרקציות ומתנות לימי הולדת לנשים המיוחדות בחיינו, אם אתם מחפשים לעשות משהו מיוחד כדי להרשים אותה? או אולי הודעה מצחיקה שתעלה חיוך על פניה? שמרי מאמר זה מתחדש בכל עת. כי הברכות לפנייך יצירתיות ומהלב, והכי כיף ביום הולדת, זה החלק של הברכות, הברכות גורמות למקבלי הברכות להרגשה טובה בלב, וגם שבאמת היה שווה כל העשייה שלה אליכם. הברכות גורמת לנו להרגיש מוערכים, ברי מזל, ובכללי שכמה טוב שאנחנו בעולם הזה, יש משפט שאומר שונא מתנות יחייה? אז שונאי ברכות לעניות דעתנו אין. זה תמיד מרגש ומציף, וזו בדיוק ההזדמנות שלנו להוכיר תודה לאהובות שלנו.

אחרי שהבהרנו את המשמעות, של למה כדי לכתוב ברכה לחברה טובה, או ברכה לאמא ובכלל לכל הנשים המיוחדות שנמצאות בחיינו.

נסכם בזה שרוב הנשים אוהבות ברכות לימי הולדת, ואפילו מצפות לברכה מרגשת ביום ההולדת מהקרובות שלהם וזה מוכח.

בהמשך המאמר נתחיל מהברכות הארוכות והמרגשות ולבסוף נעבור למבחר של ברכות לחברה ולאישה קצרות וקולעות.

כמובן שכל אחת תחליף מילים, ותוסיף כינויים שיכולים להתאים בדיוק לאופי הקשר ביניכם, תהנו.

ובנימה זו נעבור לברכות יום הולדת מרגשות לאישה.

ברכות ליום הולדת לאישה, ברכות ארוכות שיתאימו לכל אישה באשר היא

כל הברכות שלפניכם יתאימו בתור ברכה מרגשת לחברה טובה \ ברכה מרגשת לחברה הכי טובה, כל אחד \ אחת יקחו את זה לכיוון שלהם.

❤ יום הולדת שמח חצי שלי, החברה הכי הכי טובה שלי, אני מאחלת לך מלא אושר בריאות ואהבה, שתמשיכי לפזר את הקסם שלך לכל אבר כמו אבקת פיות מלאכית קטנה שלי, מאחלת לך שיום הולדתך יביא עימו המון שמחה פריחה ושגשוג, והצלחה בכל מעשה ידיך 👐🙌 מאחלת לנו שנמשיך להיות אחת בשביל השנייה תמיד, שהחברות שלנו תישאר כזו מיוחדת לנצח, ותמיד נמשיך לחגוג אחת לשנייה כל שנה.

כמובן גם כמו תמיד שנמשיך לחגוג יחד גם בלי סיבה🤗 שנמשיך להיות משוגעות ביחד כמו שאנחנו. אוהבות אותך אהבת אמת, אנחנו כבר מחוברות בנפש כי את בשבילי מזמן חברה שהיא יותר אחות, אחות תאומה מגלגול אחר. אז אאחל לך שיהיה לך מלא מזל טוב עד 100 כעשרים, שלך לנצח נצחים פיצי שלך, אוהבת אותך ברמות שלא ניתן לתאר במילים.

❤ נסיכה אהובה שלי, המון מזל טוב עד מאה ועשרים אושר ועושר בריאות והמון אהבה עם בעלך, מאחלת לך את כל הטוב שבעולם כי מגיע לך, מאחלת לך שתמיד תפרחי תשמחי תאהבי ותהיי נאהבת, שתמיד תהיי מוקפת באנשים שאוהבים אותך ❣ ותגדלו בנחת את הנסיכות ובעזרת ה' אחים ואחיות לנסיכות 👼👼 אני לא יחפור רק יגיד שלא משנה מה יהיה אני תמיד תמיד אוהבת אותך ולא שוכחת את כל מה שעברנו יחד אוהבת לנצח ה bff המיתולוגית שלך.

❤ לאהובה שלי חברה שלי לכל החיים, שעברה איתי כל כך הרבה אין מילים שיסבירו כמה המקום שלך בתוך הלב שלי גדול. כמה אני אוהבת ומעריכה אותך ויודעת שפשוט אין עוד אחת כמוך.

הלב שלך כל כך גדול עם נתינה אין סופית, שכל מי שחבר או חברה אמיתית שלך פשוט יזכה וזכה בגדול.

נאני יפה שלי מה אאחל לך? שתמיד תשארי כמו שאת (הכי קלישאה) אבל במקרה שלך זה לא קלישאה, זה אמיתי כי אין דברים כמוך וכולם יעידו, חברה שלי אני מאחלת לך שתהיי לי בריאה ומאושרת תמיד, תישארי מלאת שמחת חיים, מלאת אהבה כמו שאת. שתמיד תלכי בדרכים טובות, ושכל הסובבים שלך תמיד יהיו ראויים לך …

לא סתם קרה שנהיינו חברות אחרי שהרושם הראשוני לא בדיוק צלח לנו…. ברושם השני לא יכולתי שלא לראות כמה את מיוחדת מבפנים, כל השנים שלנו יחד בתור חברות, הוכיחה לי מהי חברות אמיתית מהלב, מהי חברות שאפשר להבין אחת את השנייה גם ללא מילים רק בעיניים (במיוחד את אותי) מאחלת לך למצוא את בחיר ליבך, שיהיה ראוי לך ויהיה זיווג משורש נשמתך אמן. מחכה להיות המלווה שלך ביום הגדול הזה שכמובן מגיע בעיתו ובזמנו, אוהבת לנצח נצחים.

❤ לגיסתי (לעתיד) המהממת שלי !!!! המון מזל עד 120 אושר עושר ובריאות הגוף והנפש, לא יודעת מאיפה להתחיל בשבילי את האישה הכי מיוחדת שיש. מלאת שמחת חיים אוהבת כל אחד באשר הוא, את מלאת נתינה וכמובן שאת בסביבה תמיד זו סיבה למסיבה. את זוהרת וכובשת את כולם עם החיוך הענק שלך (חמסה חמסה שתמיד ימרח לך על הפנים) את בטח יודעת כמה ביישנית הייתי שהדעתי למשפחה המדהימה שלכם, ואת כמובן לא ויתרת ושברת את חומותי!! אני אוהבת אותך הכי הרבה שיש מאחלת לך לגדל ביחד עם בעלך את האהובים שלכם, ושלנו כמובן, ובעזרת השם עוד נסיכים ונסיכות, מיוחדים כמוך👼 את אחת למיליון - אחות מהממת לאחים / אחות, ובת מדהימה להורים שלך - ואת כמובן אמא מדהימה ואשת חייל למופת. אז מה עוד אאחל לך רק בריאות בריאות בריאות ואושר אין סופי אוהבת אותך ברמותתתתתתתת של גיסה בנפש !!! אין ספק שזכיתי בך.💜💃👭💙💛❤👑

❤ לחמה האהובה שלי, החמה הכי מושלמתת שיכולתי לקבל 😍 המון המון המון מזל טוב עד 120 שנה, בריאות אושר ועושר והצלחה בכל מעשה ידיך 🙌🏻 שתמיד תהיי מאושרתת לצד הסובבים אותך. שהחיוך המושלם שלך לא ירד מהפנים לעולם😁 שהאהבה שלך ושל חמי רק תתעצם מיום ליום, ושתמיד תהיו מאושרים יחד אתם מודל לחיקוי בשבילנו 🥰 יום הולדת שמח חמה יפה שלי אוהבת אותך מעמקי נשמתי.

אחרי הברכות שבאמת ניתן להתאים אותן ולשנות לפי הקירבה. נעבור לברכה החשובה מכולם והיא ברכה לאמא ליום הולדת, הכנו רשימה קצרה וקולעת, לברכה שכל אמא תשמח ובטח תתרגש אם ישלחו לה כזו ברכה מרגשת.

ברכה ליום הולדת לאמא

❤ לאמא המושלמת שלי, לאהבת חיי החצי השני הבלתי נפרד ממני, מזל טוב כפרות עליך עד 120 כ-20🎉🎉

אני מאחלת לך בראש ובראשונה בריאות בריאות ושוב בריאות אמן. שאלוהים ישמור לנו אותך בריאה ושלמה עד 120🙏🙏. שתמיד תישארי עם הצחוק המושלם שלך שסוחף אחריו את כולם☺️. שתהני מכל רגע בחיים עם האבא המושלם שלנו הילדים והנכדים. שתמיד תהיי החברה הכי טובה שלי, אשת סוד שלי השותפה שלי להכל, זאת שאני לא זזה בלעדיה לשום מקום, ולא עושה שום צעד בלי הדעה שלה😘. אוהבת אותך יותר ממה שמילים יכולות להסביר מזל טוב לב שלי🥰.

❤ לאימוש שלי האחת והיחידה האמא הכי מיוחדת במינה.

שנים שהיית לי כחברה שתמכת ועזרת בכל אשר הייתי צריכה, אז אני רוצה לאחל לך אימוש, בראש ובראשונה בריאות הגוף והנפש, שתמיד תהיי מאושרת שמחה ובריאה!!

מלאת אנרגיה, מלאת שמחת חיים עד 120 אמן !!! שתגדלי בנחת את הנסיכים שלנו עם המון אהבה וסבלנות ושלווה... שתמיד תלכי בדרכים טובות ותדעי להעריך את החיים כל יום מחדש.. אוהבת אותך הכי בעולםםםםם הבת שלך.

❤ אמא מושלמת שלי היום זה היום המיוחד במינו, היום יש לך יום הולדת חיים שלי, אני רוצה לאחל לך את כל האושר בעולם. תמשיכי להיות האמא המושלמת החברה המושלמת האישה המושלמת וכמובן הסבתא המושלמת. תישארי בדיוק כמו שאת ולעולם אל תשתני לנו, ככה כולם מאוהבים בך מלכה שלי אוהבת אותך הבת שלך.

❤ אימוש חיים שלי בלב, מזל טוב עד 120, תישארי לנו בריאה מאושרת חייכנית, עם הצחוק המתגלגל כל החיים אמן. מאחל לך שכל מה שתבקשי יתגשם בעזרת השם המון בריאות אושר נחת, שלווה ואהבה עם האבא המלך שלנו 👑 את האישה האמא הסבתא והחמה הכי טובה בעולם כולנו זכינו בך 😘. יום הולדת שמח מלכת העולם שלנו🎊🎉🎁✨🥳🎂

❤ לאמא הכי מושלמת בעולם היום זה יום מיוחד במינו, היום שבו אלוהים בחר להביא את האישה הכי אהובה עלי בכל היקום, בלעדייך העולם היה נראה אחרת, אני יתחיל במזל טוב עד 120 שתהיי צעירה ובריאה לנצח כי את הכוח שלי ושל כל המשפחה המיוחדת שהקמת. תמשיכי בעשייה המבורכת שלך, כל מה שאת נוגעת בו הופך למושלם, את יודעת לעשות יש מאין, את המודל לחיקוי עבורי, אני שמחה שאלוהים בחר בך להיות לי לאמא. אני לומדת ממך כל כך הרבה, ואף פעם לא משעמם איתך שתישארי האמא הכי מקסימה ומיוחדת, שתמיד אני יכולה לספר לה הכל ובכל זאת את תהיי שם לתמוך בי, ולא לשפוט אלא לעזור לי לראות את הדרך הטובה, ולהיות האוזן הקשבת שלי.

אימוש שלי שתמיד יש לך פתרונות לכל דבר את האנציקלופדיה שלנו בעשייה ובכלל בהכל את בוב הבנאי שלנו באישה !! וכמובן תמשיכי לחייך בשמחה ומכל הלב את החיוך המושלם שלך שתמיד משמח אותי. את המלכה שלי האוויר שלי, זו שאף פעם ללא אינטרסים עוזרת לכולם. זו שתמיד תאיר ותראה לי באיזה שביל ללכת, זו שתאהב אותי לא משנה מה יהיה, ואמן שתהיי לידי בכל רגע בחיי זכיתי בך מאמו שלי.

אחרי הברכות לאמא בואו נעבור לברכות רומנטיות שהם - ברכות מזל טוב ליום הולדת לאישה.

ברכה ליום הולדת לאישה

3 ברכות מרגשות ביותר לאישה:

❤ לאשתי שלי אהבת חיי האושר שלי הכוח שלי הנפש התאומה שלי !!!!!🎉🎉🎈🎈🎁

מזל טוב עד 120 שנה מאחל לך בראש ובראשונה בריאות בריאות בריאות הגוף והנפש.

מאחל לך רק אושר שמחה אהבה. שתמיד תחייכי את החיוך המושלם שלך, שתישארי האישה הכי מדהימה שיש👑.

אני מאחל לנו עוד המון שנים מאושרות. ושיחד תמיד נגשים את כל החלומות.💞 רק נהנה ונצחק ונאהב עם המשפחה המדהימה שהקמנו. הלוואי שבעזרת ה' נרחיב את הקן הפרטי שלנו 👨‍👩‍👧‍👦. את אמא לתפארת, ואשת חייל שתמיד רציתי.

מאחל לך שכל משאלות ליבך יתגשמו אמן 🤗 אני אוהב אותך אהבה שאי אפשר להסביר אותה במילים. כל השנים ביחד בטוב וברע ובעזרת ה' לנצח נצחים אשתי האהובה שלי!!! אני רוצה להגיד לך ולהזכיר לך שאת מקור הכוח שלי מקור השמחה שלי את הכל בשבילי אני אוהב ואוהב אותך לנצח 💜 אני ללא ספק זכיתי בך מלאך שלי 👼 מאחל לנו שנעבור כל מכשול שיהיה בדרכנו נדע לאהוב ולהתגבר על הכל🖐 💚 שתמיד תמיד תהיי לי בריאה זה הכי חשוב. אישה יקרה שלי את הרוח הנושבת בליבי, את הבית, השלווה, הילדים, האמונה, את עולם של אהבה.

אז אהבה שלי יום הולדת שמח, את אחת ממיליון, ושלי עד מאה ועשרים, שנמשיך לחגוג ימי הולדת לעוד אינספור שנים. אוהב אותך אהבה עצומה, ממני בעלך שבטוח זכה.

❤ לאשה המושלמת שלי, את ההימור הכי מוצלח שעשיתי בחיים, אוהב אותך ברמה שהמוח האנושי לא מצליח לקבל, ברוכה הבאת לגיל 54 (גיל אחר) מאחל לך את כל הטוב שהיקום נותן 💋.

❤ מזל טוב מלכה שלי, אני רוצה לאחל לך אהבת חיי יום הולדת נפלא. אני כל כך שמח שאת האישה והחברה הכי טובה, את ללא ספק הבחירה הכי טובה שעשיתי בחיי. את הכתף שלי שאני יכול תמיד להישען עלייך, ואני רוצה לנצל את ההזדמנות הזו כדי להבטיח לך שהאהבה שלי אלייך תימשך כל החיים. אני מאחל לך את כל מה שאני מאחל לעצמי והרבה יותר, תהני ביום הולדת שלך כמה טוב שאת כאן.

ועכשיו…. נעבור לרשימת ברכות קצרות לחברה.

אז נעבור לחלק שלשמו התכנסנו ברכה קצרה יותר ופחות, ליום הולדת לחברה

ברשימת הברכות שלפניכם יש ברכות יום הולדת קצרה לחברה, וגם ברכה ארוכה לחברה, שימו ❤ ברכות סופר מקוריות לפניכם 🙂

❤ מזל טוב ל BFF שלי, ידוע כבר שאני מחשיבה אותך כחברה הכי טובה שלי מאז שאני זוכרת את עצמי. אני כל כך אסירת תודה שיש לך אותך בחיי. אני מקווה שיהיה לך יום הולדת בלתי נשכחת בדיוק כמוך. אני לא מאמינה שעבר 8 שנים מאז שהכרנו. תודה שהיית החברה הכי טובה שלי מאז ועד היום. את פגשת אותי בתקופה די חשוכה שלי וגרמת לי לי לזרוח. כן כן את הקרן שמש שלי, מאחלת לנו להמשיך לחגוג אחת לשנייה, כמו משוגעות כל שנה ולא רק בימי הולדת. שתהיי בריאה ומאושרת תמיד, אני מודה על כך שיש לי אותך בחיי. שיהיה לך יום הולדת שמח חברה שלי.

❤ סיס שלי שחוגגת היום יום הולדת, את יודעת שאת מזמן הפכת להיות כמו אחות בשבילי, אז תודה לאמא שלך שהיא כבר גם קצת כמו אמא שנייה שלי:) מזל טוב לעוד הרבה ימי הולדת שיבואו, שתמיד נחגוג לך ימי הולדת כמו שרק אנחנו יודעות. ובעתיד גם עם המשפחה שכל אחת מאיתנו תבנה, אל שתכחי אנחנו זה לנצח,אוהבת החברה הכי טובה שלך.

❤ לחברה הכי טובה שלי כמו בכל שנה ביום ההולדת שלך, אני נזכרת כמה את חשובה,את החברה הכי טובה שיכולתי לאחל לעצמי.
אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייך, אז פשוט תודה שאת חלק מחיי.
אל תשכחי שאת אחת המתנות הכי גדולות שקיבלתי אי פעם, פשוט תמשיכי להיות בדיוק כמו שאת, את המתנה של כולנו.

❤ חברה שלי אהובה המון מזל טוב, היום זה היום שלך. והיום אני בטוחה שאת יודעת כמה אנשים בעולם אוהבים ומעריכים אותך, ושמחים שאת קיימת, את החברה הכי טובה שלי for ever אז שוב אברך שיהיה לך יום הולדת שמח, תהני ותשמחי כל החיים.

❤ את כמו אחות בשבילי. מזל טוב לעוד הרבה ימי הולדת זוהרים יחד.

❤ יום הולדת שמח חברה שלי! אני כל כך נרגשת לאחל לך יום הולדת שמח לומר לך שאת באמת יחידה ומיוחדת. הייחודיות שלך מבדילה אותך מהשאר ואני כל כך שמחה שיצא לי להכיר אותך. מגיעה לך השנה הטובה ביותר אי פעם, מלאה בשמחה ובזיכרונות נפלאים. המשאלה שלי עבורך היא שהיום שלך יהיה מיוחד בדיוק כמוך.

❤ אהובה שלי הנה התזכורת השנתית שלי שפשוט אין כמוך. מאחלת לך שהשנה יהיה לך יום הולדת הכי שמחה ובלתי נשכחת..

❤ יקירתי, שמרתי לך היום אלף חיבוקים ונשיקות כי את החברה הכי טובה בכל היקום. שה' יברך אותך ב-שגשוג ואושר נצחי. יום הולדת שמח אהובה שלי אוהבת לנצח חברה מדהימה שלי.

❤ לחברה הכי טובה שלי כבר מעל עשור,המשאלות שלי עבורך היום ותמיד יהיו שתתמלאי בשמחה, אהבה, שלום, שאלוהים ישמור לי עלייך תמיד,את חוגגת שנה נוספת על הפלנטה הזו ואמן שנחגוג יחד עד אין סוף, כן כן עד שנהיה זקנות עם מקל. שיהיה לך יום הולדת מושלם אהובת ליבי המיוחדת.

❤ החברה הכי טוב שלי נולדה היום, ואני לא יכולה לחשוב על העולם בלעדיך, את מיוחדת עבורי ובטוחה שגם עבור הסובבים אותך, ולכולם יש מין הרגשה שהם ברי מזל שאת חלק מהחיים שלהם. תודה חברה שלי שאת תמיד לצידי כשאני צריכה אותך, ותודה לאלוהים על היצור הכי מיוחד שהוא יצר. את פשוט את, אוהבת לנצח.

❤ החברה הכי טובה שלי נולדה היום, או יותר נכון היום לפני 20 שנה 🙂

איפה הייתי בלעדיך? לא רוצה לחשוב, רק להבין כמה טוב שאת בעולמי.

❤ יש חברות, ויש חברות שהם הכי הכי טובות. יום הולדת שמח לחברה הכי טובה שיכולתי לבקש!!!!!!

הגענו לסיום, מקווים שחלק מהברכות שלנו פגעו לכם בול, אנו השקענו מאמץ רב כדי להיות מקורים ושונים, התוכן מתעדכן מעת לעת, אנו משתדלים לעדכן ולהוסיף עוד ברכות שיתאימו לכולם, וכמובן שיהיה מזל טוב גם מאיתנו. 

בעלי עסקים או רוצים להיות כאלה?

קבלו גישה חינמית לכמות לא הגיונית של הדרכות פרקטיות לעסקים - בחינם - שמועברים ע"י אלעד הדר - יועץ עסקי עם וותק של 23 שנים מחברת Success - שעזרו עד היום למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל!

תפריט נגישות אתר

חדש באתר ביזי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר BIZZY💝