Logo Bizzy Blue

איך לבחור הליכון איכותי?

בחירת הליכון נכון

תוכן עניינים

יש כל מיני מצבים בחיים, בה נזדקק לתמיכה של הליכון. מטרת המכשיר הוא לסייע במעברים בין עמידה לישיבה. כמו כן, הוא מקל על ההליכה בעקבות פציעה, תאונה, ניתוח או תהליך שיקום. המבנה של ההליכון, החומרים שמהם הוא מיוצר והתכנון שלו, כל אלה מאפשרים לנוע בצורה קלה יותר. כיום, קיימים כל מיני סוגים של הליכונים וחשוב מאוד להתאים את ההליכון לפי הצורך הנדרש. 

הכתבה בשיתוף עם מכל הלב – עסק לשיווק ציוד רפואי.

מה בין הליכון סטנדרטי לרולטור?

הליכון רגיל הוא כזה שיש לו 4 רגליים ובסיס נייח. את ארבעת הרגליים, ניתן להתאים לגובה המשתמש. הליכון כזה יתאים למשתמש שהוא אקטיבי וכזה שיכול להרים את ההליכון בכל צעד שהוא עושה. הבעיה עם ההליכון הרגיל היא שהוא יכול להיתקע בכל מיני שטחים שונים ועל כן, מי שנמצא במצב פגיע ואין לו מספיק כוח פיזי, יהיה בסיכון גבוה למעידה.

מנגד, יש את הרולטור. הוא מתאים למי שמקיים אורח חיים פעיל. הוא נקרא גם הליכון מתגלגל. הוא מתאים מאוד למצבים של ישיבה ועמידה. אגב, חלק מהדגמים של הרולטור, מגיעים עם מושבים מתקפלים. הם ממוקמים בין ידיות ההליכון. המושבים הללו מספקים נוחות מקסימלית. 

מלבד ההליכון הסטנדרטי והרולטור, יש גם הליכון דו גלגלי. הוא מספק תמיכה גבוהה יותר בשיווי משקל ומאפשר יכולת מרחב ותמרון גבוהה יחסית.

כמה מילים על הליכונים לתהליכי שיקום

יש הבדל בין הליכונים קדמיים לבין הליכונים אחוריים. הסוג השני, יתאים למי שצריכים תמיכה בזרוע ובכתף וגם ולא רק. אלא צריכים גם תמיכה בגב. ההליכונים הללו מגיעים עם מנגנון למניעת גלגול אחורי. ברוב המקרים, יש העדפה להליכונים קדמיים. מי שמשתמש בהם מזיז את ההליכון קדימה וכל זאת תוך שמירה על שיווי המשקל. יש גם הליכונים שיקומיים. הם מגיעים עם תמיכות שונות שמספקות סביבה הליכה שתהיה בטוחה וגם תומכת. אפשר להוסיף להם אביזרים חיוניים לצורך טיפול או שיקום כמו, בלון חמצן, מוט עירוי, מגש וכו'. 

כמה טיפים לבחירת הליכון

כאשר בוחרים הליכון, מומלץ לבדוק מאיזה חומרי גלם הוא עשוי. כך יהיה אפשר להבטיח את עמידותו לאורך זמן ובתנאי מזג אוויר שונים. כמו כן, יש לבצע התאמה לגובה של המשתמש. יש להתייחס גם לסוג הכידון. בדקו גם את מידות ההליכון מבחינת רוחב (יש לבדוק שאפשר לעבור בקלות עם ההליכון בחללים השונים של הבית) וגם מבחינת גובה הידית.
ברוב המקרים, המשתמשים לומדים כיצד להשתמש בהליכון בצורה הטובה ביותר. כאשר מזמינים הליכון, מומלץ להזמין אותו מחברה מוכרת (בדקו שיש על החברה המלצות, בדקו כמה זמן היא פעילה בתחום ומהו המחיר המבוקש) וכמו כן לקבל ייעוץ מקצועי וכל זאת על מנת לבצע בחירה חכמה בהליכון המתאים.

בעלי עסקים או רוצים להיות כאלה?

קבלו גישה חינמית לכמות לא הגיונית של הדרכות פרקטיות לעסקים - בחינם - שמועברים ע"י אלעד הדר - יועץ עסקי עם וותק של 23 שנים מחברת Success - שעזרו עד היום למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל!

תפריט נגישות אתר

חדש באתר ביזי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר BIZZY💝