Logo Bizzy Blue

מה ללבוש בטרימסטר השני של ההריון

מה ללבוש בטרימסטר השני של ההריון

תוכן עניינים

השליש השני הוא הזמן שנשים רבות חוששות ממנו. הם לא רק מרגישים את השינויים הפיזיים של ההריון, אלא הם גם נאלצים להתמודד עם הרבה מגבלות לבוש.

זה יכול להיות קשה למצוא בגדים שמתאימים בתקופה זו של השנה, במיוחד אם את עדיין לא בהריון. לכן חשוב לדעת מה מתאים למבנה הגוף שלך ומה יתאים לאורח החיים שלך.

בחירת בגדי הריון יכולה לעשות או לשבור את כל השבוע שלך, אז חשוב שמישהו אחר יעשה את החשיבה בשבילך. בסופו של דבר, אנו מקווים שתרגישי יותר עוצמתיים ובטוחים בתלבושת סוף השבוע שלך.

מה דעתך על בגדים ואיזה בגד את יכולה ללבוש בשבוע ה-18 להריון? את כנראה רוצה לכסות על בטן שמתרחבת כל הזמן, אבל מה שאת בוחרת זה תלוי בך. הכותבים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לוודא שהתוכן המתפרסם מושלם ומתאים.

אחד הדברים שיכולים לשנות את כל מצב הרוח שלך הוא מה שאת לובשת במהלך שבוע העבודה. זכרי, שנים עשר שבועות להריון שלך תהיה במידה שבה חלק מהתלבושות עשויות לא להתאים. לכן אנחנו כאן כדי לעזור לך למצוא בגדים שיעשו זאת!

הריון הוא מסע יפהפה שכדאי להנות ממנו מכל רגע. עם זאת, יכול להיות קשה למצוא את הבגדים המושלמים לשבוע 18 והילך בהריון שלך.

זו תקופה מאוד מרגשת בחייך. את עומדת לקחת על עצמך את התפקיד של הורה, ואת לא יכולה לחכות כדי לחלוק את החוויה המונומנטלית הזו עם בן / בת הזוג. אחת ההחלטות החשובות ביותר שתצטרך לקבל היא מה את הולכת ללבוש. את עלולה להתפתות ללכת על נוחות, שכן סביר להניח שהבטן שלך עדיין תהיה רזה ושטוחה בתקופה זו.

זה עשוי להיות קשה למצוא מגוון גדול של בגדים שאת באמת תאהבי במהלך ההריון שלך. אחת הדרכים לעזור בבעיה זו היא להחזיק סטים שונים של בגדים שאת לובשת בימים שונים. כדאי גם להחליף ארון בגדים במידת הצורך, או לקנות סט חדש רק כאשר את מתקשה למצוא אפשרויות שאת אוהבת.

הריון הוא תקופה יפה, כזו שיכולה להיות מלאה בהתרגשות וציפייה. יש כל כך הרבה דברים לחשוב עליהם, כל כך הרבה צעדים בדרך להפוך לאמא! כשאת בהריון תצטרך למצוא פריטים שמתאימים לגופך המשתנה. הבגדים המומלצים הנפוצים לנשים בהריון כוללים חזיות הנקה, חותלות נמתחות וגרביונים וחולצות רפויות.

הריון הוא זמן של שינויים. את עשויה להרגיש צורך לשנות את המלתחה שלך כדי להתאים את הגוף המשתנה שלך.

אני ממליצה לך ללבוש בגדים נוחים לאורך כל ההריון, כאלה שיגרמו לך להרגיש קלילה יותר. קח את הזמן להחליט איזה בגד ללבוש, במקום רק לקנות כל פריט לבוש ישן לנוחות.

טיפים חשובים לאופנה להריון לשליש השני

אופנת השליש השני רגועה יותר, נוחה ופונקציונלית. זה זמן מצוין להתנסות עם סגנונות וצבעים שונים.

יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון כשזה מגיע לסגנון ההריון, אבל הדבר החשוב ביותר הוא שיהיה לך נוח.

להלן כמה טיפים לאופנה במהלך השליש השני:

  • לבשי בגדים רפויים שיכולים להכיל את הבטן הגדלה שלך וחומר נמתח, כך שתוכלי להחליק אותם בקלות ולהוריד אותם ללא כל בעיה.

  • הימנעי מלבישת יותר מדי שכבות או בדים כבדים; זה יגרום לך להרגיש חם ואי נוחות.

  • בחרי בצבעים ניטרליים כמו שחור, אפור או לבן מכיוון שהם ישתלבו היטב עם מבנה הגוף המשתנה שלך.

  • שמור על אביזרים מינימליים במהלך תקופה זו שכן אביזרים עלולים לגרום לאי נוחות עקב עלייה במשקל או

כיצד בגדי הריון יכולים להשפיע על בריאותך לאחר הלידה

התקופה שלאחר הלידה היא תקופה של שינויים פיזיים עזים וטלטלות רגשיות. חשוב לדאוג לעצמך בתקופה זו, ואחת הדרכים לעשות זאת היא לבישת בגדי הריון נוחים וקלים לתנועה.

ששת השבועות הראשונים לאחר הלידה הם החשובים ביותר. הגוף עובר שינויים רבים בתקופה זו, וחשוב שתשנו מספיק, תאכלו טוב, תטפלו בתינוקכם בהנקה או האכלה מבקבוק, תעשו פעילות גופנית סדירה ותלבשו בגדים נוחים המאפשרים לנוע בחופשיות.

לבגדי הריון יכולים להיות השפעה משמעותית על הבריאות שלך מכיוון שהם יכולים להקל עליך להתנייד ללא אי נוחות. הם יכולים גם לעזור להפחית נפיחות ברגליים על ידי מתן תמיכה לאגן.

מהם הדברים שכדאי להימנע מהם בשליש השני של ההריון?

השליש השני להריון הוא זמן שבו את יכולה סוף סוף להתחיל ללבוש בגדים נוחים ומסוגננים יותר. אבל, יש כמה דברים שכדאי להימנע מהם בשליש השני של ההריון.

הדבר החשוב ביותר שיש להימנע ממנו במהלך השליש השני של ההריון הוא ללבוש יותר מדי בגדים. זה יכול לגרום להתחממות יתר ולהוביל לסיבוכים כמו נפיחות בכפות הרגליים או בקרסוליים, שעלולות להיות כואבות מאוד.

בעלי עסקים או רוצים להיות כאלה?

קבלו גישה חינמית לכמות לא הגיונית של הדרכות פרקטיות לעסקים - בחינם - שמועברים ע"י אלעד הדר - יועץ עסקי עם וותק של 23 שנים מחברת Success - שעזרו עד היום למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל!

תפריט נגישות אתר

חדש באתר ביזי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר BIZZY💝