Logo Bizzy Blue

העסקת עובדים זרים בסיעוד

העסקת עובדים זרים בסיעוד

תוכן עניינים

מטפלים סיעודיים הם האנשים המספקים טיפול לחולים ולדיירים בבית אבות, בית חולים או מתקן סיעודי אחר. הם מספקים טיפול אישי ורפואי למטופליהם.

מטפלים סיעודיים הוכשרו במיוחד לעבוד עם אנשים הסובלים ממצבים מסוימים כמו דמנציה, מחלת אלצהיימר, דיכאון או מחלת פרקינסון. הם גם עוזרים בפעילויות של חיי היומיום (ADLs), כגון רחצה, הלבשה והאכלה של חולים.

ניתן למצוא מטפלים סיעודיים בכל רמות תעשיית הבריאות - מבתי חולים ועד בתים פרטיים.

תפקידו של מטפל סיעודי מאתגר בשל אופי האחריות שהם צריכים למלא. הם צריכים להיות מלאי חמלה ואכפתיות ועדיין לשמור על התנהגות מקצועית בכל עת.

העסקת עובדים זרים / אחיות לסיעוד

מקצוע הסיעוד בדגש על אחיות, הוא אחת המשרות המבוקשות ביותר בארצות הברית. איגוד האחיות האמריקאי צופה שעד 2020, יהיה מחסור של למעלה ממיליון אחיות.

אחד הפתרונות לבעיה זו הוא העסקת עובדים זרים בסיעוד. על מנת לעשות זאת, על המעסיקים להיות בטוחים שהם עומדים בכל התקנות שנקבעו על ידי משרד העבודה וביטחון המולדת.

עובדים זרים משמשים פעמים רבות למילוי משרות פנויות בתפקידי סיעוד, במיוחד באזורים כפריים בהם חסרים אחיות מוסמכות.

חוק המחסור בכוח אדם בסיעוד הוצג בקונגרס ב-12 בספטמבר 2017 כמאמץ להתמודד עם סוגיה זו על ידי הגדלת שיעורי הרישום והשימור של סטודנטים לתכניות סיעוד במכללות ובאוניברסיטאות ברחבי הארץ. החוק יאשר גם 100 מיליון דולר במשך חמש שנים למענקים לקידום חינוך לסיעוד באמצעות שותפויות עם מכללות קהילתיות, מכללות שבטיות ומוסדות אחרים.

כיצד ניתן להעסיק עובד זר בסיעוד

לשם העסקת עובדים זרים למטרות סיעוד, נדרשים מספר צעדים:

הצעד הראשון הוא למצוא עובד זר. ניתן לעשות זאת על ידי חיפוש אחריהם באתרי גיוס סיעוד או על ידי פנייה לסוכנויות המתמחות בהעסקת עובדים זרים. השלב השני הוא קבלת אישור עבודה. השלב השלישי הוא קבלת הכישורים והוויזה הדרושים. ולבסוף, השלב הרביעי הוא קבלת הצעת העבודה ממעסיק שרוצה להעסיק עובד זר לסיעוד.

להלן פירוט השלבים להעסקת עובדים זרים בסיעוד:

  1. השלב הראשון בהעסקת עובד זר לסיעוד הוא קבלת ויזה. המעסיק צריך לקבל הערכת השפעה על שוק העבודה (LMIA) משירות קנדה, על מנת להוכיח שאין קנדים מוסמכים שיכולים למלא את התפקיד.
  2. השלב השני בהעסקת עובד זר לסיעוד הוא הגשת אישור העבודה. המעסיק צריך לספק הצעת עבודה והוכחה שקיבל LMIA מ-Service Canada.
  3. השלב השלישי בהעסקת עובד זר לסיעוד הוא הגשת בקשה לאשרת תושב זמני (TRV). המעסיק צריך לספק הצעת עבודה, הוכחה שהשיג LMIA משירות קנדה, והוכחה שהעובד יחזור הביתה בתום כהונתו.

ייאמר כי שכרו הממוצע של עובד זר בסיעוד כיום הוא 2,000$ לחודש.

בתא Isvta.co.il תוכלו למצוא את כל המידע הנדרש בנושא העסקת מטפלים סיעודיים זרים מנוסים למבחר מטרות מכל חלקי הארץ.

 

בעלי עסקים או רוצים להיות כאלה?

קבלו גישה חינמית לכמות לא הגיונית של הדרכות פרקטיות לעסקים - בחינם - שמועברים ע"י אלעד הדר - יועץ עסקי עם וותק של 23 שנים מחברת Success - שעזרו עד היום למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל!

תפריט נגישות אתר

חדש באתר ביזי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר BIZZY💝