Logo Bizzy Blue

המדריך המלא למערכות יחסים ואיך להתנהג עם גבר בתחילת קשר

איך להתנהג עם גבר בתחילת קשר

תוכן עניינים

איך להתנהג עם גבר בתחילת קשר

הדייט הראשון תמיד מרגש. את פוגשת מישהו חדש וקיימת אפשרות שתמצאי בן זוג פוטנציאלי. אבל איך אתם מתנהגים במהלך הדייט? על מה את מדברת? על מה את לא מדברת?

טיפים לנשים איך להתנהג עם גבר בתחילת קשר:

  • עדיף להיות עצמך, אל תנסי יותר מדי להרשים את הדייט שלך עם הידע או הכישורים שלך כדי להיראות אטרקטיבית יותר.
  • היו בטוחים בעצמכם אך לא מתנשאים והשתדלו לא להתנהג בצורה שתלטנית או אגרסיבית מדי, מכיוון שזה עלול לכבות אותו.

מהי זוגיות?

מערכת יחסים היא חיבור בין שני אנשים או יותר הכולל גם נתינה וגם קבלה.

מערכת יחסים היא כל סוג של קשר בין שני אנשים או יותר הכרוך גם בנתינה וגם בקבלה. מערכות יחסים יכולות להיות רומנטיות, ידידותיות, משפחתיות ומקצועיות. הם אינם מוגבלים רק לאינטראקציות בין שני אנשים; הם יכולים לכלול גם אינטראקציות עם קבוצות של אנשים.

מערכות יחסים מסווגות לעתים קרובות כמערכות יחסים אינטימיות או לא אינטימיות בחייו של אדם. מערכות יחסים אינטימיות כרוכות ברגשות של אהבה, אמון ומחויבות בעוד שלמערכות יחסים לא אינטימיות אין רגשות אלו אך עדיין כרוכים בסוג כלשהו של חיבור לאדם אחר.

נימוסי דייטים לנשים

נימוסי דייטים לנשים הם נושא שנדון במאמרים ובבלוגים רבים. חשוב שנשים יידעו כיצד לפעול בדייט, כדי שהן לא ייראו כקדומות מדי או ביישנות מדי. ניתן לחלק את נימוסי הכרויות לנשים לשתי קטגוריות עיקריות: התנהגויות מתאימות לאישה בדייט ונימוסים להיכרויות עם גברים.

3 דברים הכי חשובים שנשים צריכות לזכור כשהן בדייט

  • הן לא לדבר על האקסים שלהן
  • לא לשתות יותר מדי אלכוהול
  • לא להזמין משהו יקר מדי מהתפריט

נשים גם צריכות לזכור שתמיד עדיף להיות כנה עם הרגשות שלך מאשר לשחק בפחדנות או להוביל מישהו שולל.

למה לצפות מגברים בתחילת הקשר

גברים בתחילת הקשר רוצים להרגיש שהם מיוחדים. הם רוצים שיתנו להם תשומת לב ושבת הזוג שלהם תראה להם שהם שווים את זה.

גבר רוצה להרגיש שהוא חשוב בשלבים הראשונים של מערכת יחסים. הוא רוצה שבת זוגתו תעניק לו תשומת לב, והוא רוצה שהיא תראה לו שהיא שווה את זה.

איך הרגשות שלך משתנים ככל שאתה מתקרב אליו יותר ויותר

אם אי פעם היית במערכת יחסים עם מישהו, אתה יודע שזה יכול להיות קשה לקבוע מה קורה לו בראש. זה יכול להיות קשה לדעת אם הם אוהבים אותך, או שהם סתם מנומסים. זה אפילו יכול להיות קשה לדעת אם הם מנסים להתרחק ממך.

כאן נכנס לתמונה הסיטואציה של "הוא לא שולח לי הודעה מיד". כשמישהו לא שולח לך הודעה מיידית, זה יכול להיות מספר דברים שונים:

  1. הם לא אוהבים אותי יותר ורוצים שאעזוב אותם בשקט.
  2. הם עסוקים ולא מסוגלים להשיב במהירות.
  3. הם חושבים על משהו אחר ועדיין לא היה להם זמן.

איך להתנהג עם גבר בתחילת קשר ב3 שלבים

מגע ראשוני: מתחיל להיות קליל ונגיש

ידוע שבתחילת הקשר, את צריכה להיות קרובה ככל האפשר לבן הזוג שלך. אבל לא תמיד קל לעשות זאת.

איך נעשה זאת?

  1. עליך לוודא שבן הזוג שלך יודע שהוא יכול לסמוך עליך בכל דבר. והדרך הטובה ביותר להראות זאת היא להיות שם עבורו כשהוא זקוק לעזרתך. זה יכול להיות כל דבר, החל מסידור פשוט או נסיעה למכולת, ועד לעזור להם עם שיעורי הבית או אריזה לנסיעת עסקים.
  2. ודאי שהוא יודע שזה בטוח לדבר איתך על כל דבר. אם את מרגישה שמשהו קורה, או שיש לך תחושת בטן שמשהו לא בסדר, אז הציעי לעזור. הציעי לבן הזוג את האפשרות לבטוח בך. זה יעזור לו לדעת שאם יש לו בעיה, אז היא תטופל. חשוב לא רק להיות נוכחת אלא גם ליהנות מהעשייה הזו ביחד. כדאי לנסות ולמצוא דרכים שבהן שניכם נהנים זה מחברתו אחד של השנייה ומבלים זמן ביחד גם מחוץ למשימות הפשוטות הללו - כמו לצאת לדייטים, ללכת לקולנוע, לבשל ארוחה וכו'.
  3. חשוב לדבר על מה זה אומר על החיים המשותפים שלכם, גם עכשיו וגם בעתיד. שוחחו אחת עם השני כיצד אתם רוצים לחלק את המשימות הללו, חלק מהאנשים מאצילים משימות מסוימות מבלי לקבוע שהם דורשים זמן מהשותף שלהם, בעוד שאחרים מעדיפים לחלוק את המטלות הללו באופן שווה.

ספר המשחקים לדייטים עם גבר: איך להתנהג עם גבר בתחילת קשר

עצות היכרויות נמצאות בכל מקום בימינו. האינטרנט מלא בטיפים וטריקים להיכרויות, אבל יש גם הרבה מאמרים שסותרים זה את זה. לכן אנו נותנים לך כמה כללי היכרויות כלליים שיש לפעול לפיהם, כדי שתדעי מה לעשות בכל מצב, וכמובן איך להתנהג עם גבר בתחילת קשר!

  1. תהיי עצמך: אל תנסי להיות מישהי אחרת כי זה לא ישמח אותך בטווח הארוך. אף אחד לא אוהב אדם מזויף ואנשים יוכלו לדעת שאת לא כנה איתם.
  2. תהיי כנה: כנות היא המדיניות הטובה ביותר, תמיד ספרי לדייט שלך מה עובר עלייך. אם הם שואלים משהו שגורם לך להרגיש לא בנוח, אמרי את זה מיד במקום לחכות שהם יבינו את זה בעצמם או אפילו גרוע מכך - לשקר על זה!

אל תפחדי להגיד שאת לא מעוניינת. זה שהם נראים חמודים, לא אומר שהם יהיו אוטומטית החבר הבא שלך. לפעמים אנשים לא יאהבו אותנו רק בגלל שאנחנו שונים ולפעמים אנחנו גם לא אוהבים אותם!

איך לפגוש אותו ולהכניס אותו לאווירה

כולנו יודעים שזו משימה לא פשוטה לגרום לגבר להתעניין. אבל, עם הטיפים והטריקים האלה, תוכל להפעיל אותו תוך זמן קצר.

המפתח למשיכת תשומת לב של גבר הוא להראות את התעניינותך בו. את יכולה לעשות זאת על ידי חיוך אליו או מחמאה לבגדים או לשיער שלו. אתה יכול גם לשאול אותו על עצמו או על מה הוא עושה למחייתו.

הדרך הטובה ביותר לגרום לגבר להתעניין בך היא להיות בטוחה בעצמך.

איך לשמור על קשר עין ולהיות מעניין בשיחה

בתחילת הקשר עם גבר חשוב מאוד לשמור על קשר עין, הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר של שיחה. זה סימן לעניין וקשב. אם את מסתכלת הצידה או לא יוצרת קשר עין, זה עשוי להיראות כחוסר עניין. כמו גם אקט של נסיגה מהשיחה, 'הטיית הראש' היא עוד סימן לעניין המתקשר לידידותיות וקשב.

זוהי תגובה טבעית עבורנו להטות את ראשנו לעבר מישהו כאשר אנו מתעניינים במה שיש לו לומר. הבעת פנים - בין אם את מחייכת ובין אם לא - מעבירה קצת מידע על מצבך. אם את מדברת עם מישהו שמחייך, אז אולי הוא מרגיש חיובי לגבי מה שאת מדברת.

אם את רוצה להיות יותר מעוניינת בשיחה, נסי לשמור על קשר עין ולא להתמקד רק במה שהם אומרים. את יכולה להשתמש בהבעות הפנים ובתנועות שלך כדי להראות שאת מעורבת בשיחה. באופן כללי, נשים צריכות ליצור יותר קשר עין מגברים כי זה גורם להן להיראות בטוחות יותר מתעניינת במה שיש לאדם השני לומר.

בעלי עסקים או רוצים להיות כאלה?

קבלו גישה חינמית לכמות לא הגיונית של הדרכות פרקטיות לעסקים - בחינם - שמועברים ע"י אלעד הדר - יועץ עסקי עם וותק של 23 שנים מחברת Success - שעזרו עד היום למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל!

תפריט נגישות אתר

חדש באתר ביזי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר BIZZY💝