Logo Bizzy Blue

תמונה של רובלוקס

תמונה של רובלוקס

תוכן עניינים

רובלוקס היא חברה שבונה עולמות וירטואליים לילדים.

רובלוקס היא הפלטפורמה החברתית הגדולה ביותר למשחק. נוצר בשנת 2004 והושק בשנת 2006, Roblox מושך כעת למעלה מ-56 מיליון שחקנים פעילים חודשיים, ויש לו למעלה מ-15 מיליון משחקים שנוצרו על ידי משתמשים, שמשתמשים יכולים לשחק בהם בכל המכשירים הניידים והשולחניים הגדולים.

רובלוקס מציעה מגוון חוויות מבנייה עם לבנים דמויות לגו ועד לעיצוב הרפתקאות עם חברים ועד לחקר יקום רחב ידיים של משחקי תפקידים. שחקנים יכולים גם להצטרף לקבוצות כמו משטרת רובלוקס או לבנות קבוצה משלהם כדי להתמודד עם שחקנים אחרים באתגרים קבוצתיים כמו פיינטבול או כדורגל רובלוקסיאן.

מהו רובלוקס

רובלוקס הוא משחק מקוון מרובה משתתפים בו שחקנים יכולים ליצור עולמות משלהם ולשחק בתוכם.

שחקנים יכולים להשתמש בכלים במשחק כדי ליצור משחקים, סביבות והרפתקאות משלהם. הם יכולים גם לשתף את היצירות הללו עם שחקנים אחרים בפלטפורמה של רובלוקס.

מתי רובלוקס נוצר

רובלוקס נוצר על ידי דייוויד באזוצקי ואריק קאסל בשנת 2004, כאשר שניהם למדו באוניברסיטת סטנפורד. הם פיתחו את הרעיון של משחק שנוצר על ידי משתמשים שיאפשר למשתמשים ליצור משחקים משלהם בחינם ולשחק במשחקים האלה יחד עם חברים.

בשנת 2007, Roblox שוחרר כגרסת בטא פתוחה ב-Microsoft Windows. בשנת 2009, החברה פרסמה את הלקוח הנייד הראשון שלה עבור מכשירי iOS. בשנת 2010, Roblox הפך זמין כגרסת בטא פתוחה.

Roblox הוא משחק מקוון מרובה משתתפים (MMOG) המיועד לילדים בגילאי 8-18. היא כונתה "הפלטפורמה החברתית הגדולה בעולם למשחק".

יתרונות המשחק רובלוקס

רובלוקס הוא משחק מקוון מרובה משתתפים המאפשר לשחקנים ליצור משחקים ולשחק בהם. רובלוקס היא פלטפורמה מקוונת המציעה מגוון משחקים שנוצרו על ידי השחקנים עצמם.

ל-רובלוקס יש הרבה יתרונות לילדים.

  • הם יכולים לחקור את היצירתיות שלהם וללמוד כיצד לקודד עם כלי עיצוב המשחקים של Roblox.
  • הוא מעודד אינטראקציה חברתית מכיוון שיש לו תכונות צ'אט וקול, המאפשרות לילדים לתקשר עם אחרים מכל העולם. אחד הדברים הטובים ביותר ב-Roblox הוא שאין פרסומות, כך שילדים יכולים לשחק מבלי שיפריעו להם פרסומות מעצבנות וחלונות קופצים.
  • ל-Roblox יש גם יתרונות חינוכיים לילדים שכן הם יכולים ללמוד כיצד לקודד באמצעות כלי עיצוב המשחקים שלו, שיעזרו להם בעתיד כאשר הם רוצים
  • Roblox היא פלטפורמה לבניית משחקים לילדים ובני נוער.
  • Roblox היא פלטפורמת משחקי תלת מימד פתוחה, שבה שחקנים יכולים לעצב את המשחקים שלהם ולשחק במגוון רחב של סוגים שונים של משחקים שנוצרו על ידי שחקנים אחרים.
  • שחקנים יכולים ליצור הכל, החל מגלילות צד דו-ממדיות ועד לעולמות תלת-ממד סוחפים לחלוטין. הם יכולים גם ליצור דמויות משלהם ורמות משחק עם הכלי Roblox Studio בתוך המשחק.
  • ל-Roblox יתרונות רבים לילדים ובני נוער מכיוון שהוא מאפשר להם לחקור וללמוד דברים חדשים תוך כדי משחק עם אנשים אחרים באינטרנט.

אנו מקווים שנהנתם ממאמר זה העוסק בתמונה של רובלוקס, מקווים שלמדתם משהו על המשחק ואף שתתחילו לשחק בו או להמליץ עליו, למאמרים נוספים בנושא ובנושאים אחרים מוזמנים לבקר באתרנו.

בעלי עסקים או רוצים להיות כאלה?

קבלו גישה חינמית לכמות לא הגיונית של הדרכות פרקטיות לעסקים - בחינם - שמועברים ע"י אלעד הדר - יועץ עסקי עם וותק של 23 שנים מחברת Success - שעזרו עד היום למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל!

תפריט נגישות אתר

חדש באתר ביזי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר BIZZY💝