Logo Bizzy Blue

למה כדאי להשקיע ברובע הים בחדרה

Post Bg Default

תוכן עניינים

בחדרה יש שטח גדול של אדמה חולית עם נוף לים שמחכה לפיתוח לשכונה איתנה. התוכנית כוללת אוכלוסייה צפויה של כ-200,000 איש.

בנוסף לכך שאושרו למגורים כבר בשנת 2014, חלקות אלו מהוות 97.3% מהקרקע שכבר אושרו בוועדה המחוזית וממתינים להיתרי בנייה. זה בכלל לא דומה להשקעות קרקע אחרות בישראל כי אין אי ודאות סביב השקעה ברובע הים חדרה​.

בישראל, ניתן לבצע את מרבית ההשקעות בקרקע רק במינימום ודאות. למשל, יש סיכוי של 10% שהפיתוח לא יקרה בגלל סיבות שונות כמו מימון או מחלוקות בין חברות מעורבות. עם מגרשים אלו אין מקום לטעות כלל וברור מה הולך לקרות עם ההשקעה ברובע הים חדרה. ניתן לראות בכך יתרון וחיסרון המשקפים את אופן פעולת המשק הישראלי.

חדרה היא עיר בצפון ישראל בה נבנים בתי מגורים לאורך קו החוף. הם לא רק משרתים את הצרכים של אנשים בחופשה, אלא הם גם מספקים הזדמנויות פיתוח עבור בתי מלון ופרוייקטים תיירותיים.

בנוסף, הם מציעים מגוון פעילויות על החוף כמו שייט, גלישה ומועדוני ספורט מים שיכולים לשמש מקומיים ותיירים כאחד.

כדי להשקיע באזור זה, וחשוב לקחת בחשבון את איכות החיים שאנשים יהנו ממנה, לכמה מבקרים הם יכולים לצפות ועל מה הם יוציאו כסף בזמן שהם שם. כל הדברים האלה תורמים למה שמשקיע עשוי להחזיר.

מה מחכה לכם ברובע הים

תכנית מחוז ים חדרה צפויה להוות חלק חשוב מאזור נחל גבעת אולגה וחדרה בצפון חדרה. התוכנית תספק יותר שטחים פתוחים ופארק נהר, שבו חצרות המזח שטרם נבנו.

רובע הים חדרה יגדיל את מספר הדירות באזור מבלי לוותר על שטחים פתוחים וירוק. יכלול דירות צבעוניות בסגנון מודרני עם לא פחות מ-10,000 בסך הכל וגן ציבורי שיספק לתושבים 600 דונם של צמחייה ושטחים פתוחים להנאה.

עיריית חדרה מקימה בסמוך לנמל מתחם מסחר ופנאי שיכלול בית מלון ומרכז מסחרי. כמו כן, יוקם אזור מגורים חדש בין הנמל, המרכז המסחרי ושירותים קהילתיים נוספים בחלק אחר של פרויקט מחוז הים בחדרה.

לרווחת התושבים והמבקרים בעיר תוקם טיילת חוף באורך 2.5 ק"מ, מרינה מפוארת ומסעדות ובתי קפה שונים.

העיר תקבל אוכלוסייה גבוהה של בני דור המילניום ותושבים עירוניים, כמו גם תוכל למשוך יותר תיירים. זה יהפוך את העיר להרבה יותר חזקה מבחינת איכות ויופי.

יתרונות בהשקעה ברובע הים חדרה

כבישים מרכזיים קרובים 

יש כל כך הרבה מה לעשות בישראל והאנשים שחיים כאן תמיד בדרכים. כל ההמולה הזו היא תוצאה של כביש מרכזי בקרבת מקום. הפרש השעות בין יציאה מהעבודה לבין הגעה הביתה בלילה גורם לכך שגם לתושבים יש פחות לחץ.

מכיוון שחדרה ממוקמת בצפון המרכז, הגישה לכבישים בצפון קלה ומהירה יותר מאשר אילו היו ממוקמים בדרום.

לגור ממש על החוף

מדובר בתוכנית שלמעשה קרובה לחוף הים ממש ליד הנמל, מה שהופך אותה לאחד המקומות הפופולריים ביותר ליד ולא רחוקה ממש מהערים תל אביב וחיפה.

מקומות בילוי קרובים

משקיעי נדל"ן רבים מכירים את המשפט "אל תצפו בנכס אלא צפו בסביבתו". בהקשר שלנו זה משמעותי: לא רק איך הוא נראה מבחוץ ואיך המפרט שלו, אלא יותר חשוב איפה הוא ממוקם וכמה מגוון מבחינת תעשיות ושיקולים אחרים.

אז למי אפשר לפנות

חברת שבירו לנד מבצעת מגוון רחב של שירותים: מציאת הזדמנויות השקעה ברובע הים חדרה בעלות ערך גבוה, השבחת קרקעות וקידום פרויקטים בקרב אוכלוסיות יעד. על ידי מציאת ההשקעות הנכונות בנכסים מסחריים, העסק שלהם יכול להיות הצלחה עצומה.

שבירו לנד, חברת נדל"ן ישראלית, הוקמה על ידי מומחים שחיים ונושמים רכוש ומנוהלת כיום על ידי מאיר צ'צ'קס. הם מבקשים לעצב את שוק הנדל"ן במרכזי הביקוש בישראל.

ניתן להשיג אותם באמצעות מספר טלפון זה - 074-770-1117

בשעות פעילות: א'-ה' 9:00-18:00

או באמצעות הגעה לכתובת המקום - הרוקמים 26, חולון, מרכז עזריאלי, בניין D, קומה 12

בנוסף ניתן גם לשלוח הודעת אימייל - [email protected]

אין לראות במאמר זה כהמלצה או כדאיות להשקעות.

בעלי עסקים או רוצים להיות כאלה?

קבלו גישה חינמית לכמות לא הגיונית של הדרכות פרקטיות לעסקים - בחינם - שמועברים ע"י אלעד הדר - יועץ עסקי עם וותק של 23 שנים מחברת Success - שעזרו עד היום למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל!

תפריט נגישות אתר

חדש באתר ביזי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר BIZZY💝