Logo Bizzy Blue

אלה התאונות הנפוצות ביותר במשרדים

תאונות במשרדים

תוכן עניינים

יש אלפי תאונות - רבות מהן חמורות - במקומות עבודה מדי שנה. לכן חשוב מאוד שכל בעל עסק קטן לנקוט באמצעי הזהירות המתאימים. כמובן שגם המוכנים ביותר שביניכם עדיין יכולים ליפול קורבן לתאונות עבודה, אבל כדאי להתכונן במידת האפשר.

כאשר אתם רוכשים או מחדשים ביטוח לעסקים כדאי שתכירו את התאונות הנפוצות ביותר, אז ערכנו עבורכם רשימה שתוכל לעזור בקבלת ההחלטות.

החלקות, מעידות ונפילות

לא משנה מה מסגרת העבודה הספציפית שלכם - בין אם אתם מנהלים חנות, מפעל או משרד - העובדים שלכם עשויים להיתקל במשטחים חלקלקים בשלב מסוים, מה שעלול להסתיים בתאונות. סיכון גדול נוסף במקומות מסוימים הוא נפילה בזמן עבודה בגובה. נפילות מסולמות הן הנפוצות ביותר, אך גם נפילות מפיגומים ומפלטפורמות אחרות יכולות להיות מסוכנות.

מתיחות שרירים

שרירים מתוחים הם עוד פציעה נפוצה הקשורה לעבודה, כפי שיודעים עובדים שמרימים באופן קבוע חפצים כבדים. מתיחות בגב ובצוואר, במיוחד, מתרחשות לעתים קרובות מדי בזמן העבודה.

ניתן להימנע מפציעות אלו בקלות - אפילו אימון בסיסי על טכניקות הרמה נכונות יכול לעשות הבדל גדול.

פגיעות מחפצים נופלים

עובדים רבים מוצאים את עצמם בקצה הלא נכון של חפצים נופלים, וזו לא בעיה שרלבנטית רק בסביבות מסוג מחסן. חפצים שנופלים ממדפים או מתוך ארונות עלולים לגרום לפציעות קשות, במיוחד אם האדם הנפגע לא רואה את החפץ מתקרב.

באמצעות כלובי אחסון נאותים וחינוך לעובדים לגבי אחסון חפצים בבטחה, אפשר להפחית את הסיכון הזה משמעותית.

פציעות מאמץ חוזרות

RSI היא בעיה שהפכה להיות נפוצה יותר ויותר בעבודה עם השנים, אם כי אפילו עכשיו נראה שחלק מהמעסיקים לא מתייחסים אליה לגמרי ברצינות.

פציעת מאמץ חוזרת נפוצה בעיקר עובדים שמשתמשים בקביעות במקלדות, אך היא יכולה לנבוע מכל תנועה חוזרת ונשנית של המפרקים. ההשפעה המצטברת שלה עלולה להיות חמורה במקרים מסוימים, ולכן חשוב לנקוט באמצעי זהירות, כמו הפסקות מעבודה, ציוד ארגונומי ועוד.

התנגשויות

אם במקום העבודה שלכם מסתובבים בדרך קבע, או בכלל, כלי רכב - כמובן שעליכם לנקוט במשנה זהירות. בין אם מדובר במכוניות, משאיות או אפילו כלי רכב קטנים יותר כמו מלגזות, עלולות להיות להתנגשויות ביניהם השלכות קשות.

לכן, זה תלוי בכם כמעסיקים להבטיח שחגורות בטיחות ואמצעי זהירות אחרים יהיו בשימוש באופן קבוע.

הליכה לתוך חפצים

זה אולי מביך להודות, אבל כנראה שלכל אחד ואחת מכם זה קרה לפחות פעם אחת. אולי בזמן שדיברתם עם האדם שלצידכם או שסתם איבדתם ריכוז, ופתאום מצאתם אתם עצמכם נכנסים בדלק, שולחן קיר או ארון. ניתן להפחית תאונות אלה, על ידי הרחקת חפצים שעלולים להפריע לעובדים בדרכם.

צריכים ביטוח לעסקים שלוקח בחשבון את הסיכונים הספציפיים לעסק שלכם? מומלץ לבצע סקר שוק מקיף לפני קבלת כל החלטה.

בעלי עסקים או רוצים להיות כאלה?

קבלו גישה חינמית לכמות לא הגיונית של הדרכות פרקטיות לעסקים - בחינם - שמועברים ע"י אלעד הדר - יועץ עסקי עם וותק של 23 שנים מחברת Success - שעזרו עד היום למעל 30,000 בעלי עסקים בישראל!

תפריט נגישות אתר

חדש באתר ביזי

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר BIZZY💝